Wat wordt het artikel van het jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Welke artikelen worden artikel van het jaar? Compound / cake / fontein.. Beetje gokken welke enorm goed gaat zijn. Kunnen we achteraf kijken of het klopt.

Qua compounds zie ik de Event Color Hypnose en Coconut Bounty hoge ogen gooien. Bij de cakes tot 500 gram moet het heel raar lopen wil de Cairo Crackling niet met de titel aan de haal gaan. In de categorie budget cakes verwacht ik de Monster Ride nog steeds aan de top.

Als waarover meest gepraat wordt, dus gehypet een van die 2 van Rubro, hard op weg al. Maar die gaan tegenvallen, want Rubro demo = samples en dingen komen zonder kooi wrs. Dus uiteindelijk wordt meest positief beoordeeld gewoon weer een 1. 2" 100s van Broekhoff/Magnum of Wolff/CR, oude of nieuwe.

Naar mijn weten komen deze producten gewoon in kooi en als er een merk is die weinig verassingen heeft is het Rubro wel. Maar laten we de discussie over sampels en kooien aub niet in elk topic houden.

Voor nu houd ik het op de Color Hypnose en de Event Royal Tears. Ook verwacht ik veel van de Grandizer. Verder wacht ik nog even op de beelden van producten.

Bij de compounds kan de Coconut Bounty wel eens hoge ogen gaan gooien, bij de cakes denk ik dat het gewoon de Cairo weer gaat worden mits de kwaliteit gelijk is gebleven en bij de fonteinen de ik dat de Manfai 999 en de GBV Melkbus een goede kans maken.

Compound: Event Neon Nebula
I shape, v shape, w shape, z shape, kleur, goud, blink, crackling, tempo, salvo's.. er is eigenlijk niks wat deze box niet heeft. Maar het is wel stijlvol gedaan en niet een zooitje door elkaar. Mooie volle ronde uitwerkingen. Dus als hij in de straat net zo presteert... zal dit ongetwijfeld mijn nummer 1 worden.

Fontein: Melkbus of 999

Cake onder 300 gr: Lumea zou in potentie een nieuwe Monsterride kunnen worden?

Cake 500 gr: Caïro

Hoge verwachtingen van de Grandizer van Wolff. Hou van chaos boxen

Die nieuwe 30mm crackling cake van China Red ook erg interessant!

Extreme Fireworks Show van Magnum of anders de Color Hypnose in de compounds.
Cakes: wellicht de Toxic van Riakeo wel.

Verwacht zelf dat de Coconut Bounty het heel goed gaat doen. Maar verwacht ook veel van de Grandizer en de Color Hypnose.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan