Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Coconut Bounty
Denk dat alleen riakeo nog kans maakt tegen de coconut bounty.Zo op voorhand lijken we inderdaad niet meer om de Coconut Bounty heen te kunnen. Ben benieuwd of dat na 31 december nog kan veranderen.
Denk dat alleen riakeo nog kans maakt tegen de coconut bounty.
I ga voor de morning glory.
Lekkere felle kleuren en lange brandduur![]()
Hij komt dus toch ZONDER kooi?Vreemd. Meerdere winkeliers, waaronder ikzelf, hebben in het Color Hypnose-topic laten weten dat Rubro bevestigd heeft dat deze in de kooi zit. Ik snap niet waarom dit dan nog steeds een discussiepunt is. Overigens staat kooi-info niet standaard op prijs- en/of informatielijsten die wij aangeboden krijgen van de Importeurs.
Terug naar het topic: voor mij is het nog veel te vroeg in het seizoen om deze vraag te beantwoorden. Ik constateer wel (weer) een bizarre run op de Caïro Crackling, 400Sh. Display Show en Triple X van Magnum. En de al genoemde Color Hypnose is inderdaad ook niet aan te slepen.
Later in het seizoen kom ik graag nog eens terug in dit topic met een update!
Leuk dat meerdere winkeliers dit hebben laten weten, maar inmiddels is ie binnen, en kooiloosVreemd. Meerdere winkeliers, waaronder ikzelf, hebben in het Color Hypnose-topic laten weten dat Rubro bevestigd heeft dat deze in de kooi zit. Ik snap niet waarom dit dan nog steeds een discussiepunt is. Overigens staat kooi-info niet standaard op prijs- en/of informatielijsten die wij aangeboden krijgen van de Importeurs.
Terug naar het topic: voor mij is het nog veel te vroeg in het seizoen om deze vraag te beantwoorden. Ik constateer wel (weer) een bizarre run op de Caïro Crackling, 400Sh. Display Show en Triple X van Magnum. En de al genoemde Color Hypnose is inderdaad ook niet aan te slepen.
Later in het seizoen kom ik graag nog eens terug in dit topic met een update!
Dit lijkt mij ook. Dit isbij meerdere artikelen van hen. Dat er aan het begin wordt gemeld dat het met kooi is en achteraf toch niet in kooi blijkt te zitten.Hij komt dus toch ZONDER kooi?
Als winkelier zou ik echt wel een beetje klaar zijn met Rubro/mania. Al jaren opgevoerde samples dezelfde naam geven als minder goede productie-artikelen. Nu dit ook nog, los van het Coconut Bounty-gebeuren.
Zet ik die vast op de lijst voor volgend jaar!! O, wacht….Dan denk ik dat 'de kooi' het product van het jaar gaat worden nu