Wat wordt het artikel van het jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de reacties af te gaan de Coconut Bounty. Of toch de Caïro? We weten het over enkele minuten @Caïro :d

Bij gelijke beschikbaarheid met de andere toppers zou dat de Crackling King zijn, zeker voor de prijs van vaak nog geen 80 euro. Dit was vanavond bij Ano de Transbomber 2.0! Maar ik verwacht dat het de Coconut Bounty wordt, omdat deze veel meer verkocht zal worden gezien de beschikbaarheid. Maar ook dat zou een zeer terechte winnaar zijn als die net zo presteert als vanavond op de demo. Vind alleen de Crackling King gezien de prijs (circa de helft) net wat meer de favoriet voor mezelf.

Ik was niet bij de demo maar als ik de filmpjes van de Coconut Bounty zie dan denk ik dat dat een hele goede kanshebber is voor de compound van het jaar.

Gelukkig heb ik die ondanks dat het niet gepland was niet kunnen weerstaan in de BF aanbieding bij Valk :)

Zo op voorhand lijken we inderdaad niet meer om de Coconut Bounty heen te kunnen. Ben benieuwd of dat na 31 december nog kan veranderen.

Vreemd. Meerdere winkeliers, waaronder ikzelf, hebben in het Color Hypnose-topic laten weten dat Rubro bevestigd heeft dat deze in de kooi zit. Ik snap niet waarom dit dan nog steeds een discussiepunt is. Overigens staat kooi-info niet standaard op prijs- en/of informatielijsten die wij aangeboden krijgen van de Importeurs.

Terug naar het topic: voor mij is het nog veel te vroeg in het seizoen om deze vraag te beantwoorden. Ik constateer wel (weer) een bizarre run op de Caïro Crackling, 400Sh. Display Show en Triple X van Magnum. En de al genoemde Color Hypnose is inderdaad ook niet aan te slepen.

Later in het seizoen kom ik graag nog eens terug in dit topic met een update!
Hij komt dus toch ZONDER kooi?

Als winkelier zou ik echt wel een beetje klaar zijn met Rubro/mania. Al jaren opgevoerde samples dezelfde naam geven als minder goede productie-artikelen. Nu dit ook nog, los van het Coconut Bounty-gebeuren.

Vreemd. Meerdere winkeliers, waaronder ikzelf, hebben in het Color Hypnose-topic laten weten dat Rubro bevestigd heeft dat deze in de kooi zit. Ik snap niet waarom dit dan nog steeds een discussiepunt is. Overigens staat kooi-info niet standaard op prijs- en/of informatielijsten die wij aangeboden krijgen van de Importeurs.

Terug naar het topic: voor mij is het nog veel te vroeg in het seizoen om deze vraag te beantwoorden. Ik constateer wel (weer) een bizarre run op de Caïro Crackling, 400Sh. Display Show en Triple X van Magnum. En de al genoemde Color Hypnose is inderdaad ook niet aan te slepen.

Later in het seizoen kom ik graag nog eens terug in dit topic met een update!
Leuk dat meerdere winkeliers dit hebben laten weten, maar inmiddels is ie binnen, en kooiloos :)

Hij komt dus toch ZONDER kooi?

Als winkelier zou ik echt wel een beetje klaar zijn met Rubro/mania. Al jaren opgevoerde samples dezelfde naam geven als minder goede productie-artikelen. Nu dit ook nog, los van het Coconut Bounty-gebeuren.
Dit lijkt mij ook. Dit isbij meerdere artikelen van hen. Dat er aan het begin wordt gemeld dat het met kooi is en achteraf toch niet in kooi blijkt te zitten.
Vaak wordt er iets aangeschaft op basis van de achtergrondinfo die op dit forum bekend wordt gemaakt. Dat is dan wel zuur als de info niet overeenkomt.

Na de Huisman demo van gisteravond kon de Blitzbomber wel eens gaan verrassen. Sky Symphony was nog een tandje gruwelijker, baal echt dat ik die in de freak voor 130 euro heg laten staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan