Wat was de beste demo-finale van importeurs 2009?

Wat was de beste demo-finale van importeurs 2009?

• Beko Vuurwerk

Stemmen: 1 1,1%
  • Brave & Wichers

Stemmen: 21 23,6%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 10 11,2%
  • Cafferata Vuurwerk

• Katan Vuurwerk

Stemmen: 8 9,0%
  • Lesli Vuurwerk

• Schuurmans Vuurwerk

Stemmen: 7 7,9%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 27 30,3%
  • Zena Nederland

Stemmen: 13 14,6%

• Totaal stemmers
    89

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
We hebben inmiddels alle demo's gehad en veel demo's zijn afgesloten met een finaleshow. De één is kort en zeer heftig, de ander langdurig en constant full sky, dan weer enkele waterbommen, enkel consumenten en ook professioneel vuurwerk en er werd zelfs een pyromusical geschoten!

Onze vraag aan jullie, n.a.v. de films, is; wat vinden jullie de beste/mooiste/leukste demo-finale van 2009, geschoten op een importeursdemo?

Hieronder vind je de films, bovenaan kan je je stem uitbrengen.
Slechts 1 keuze is mogelijk en onder alle stemmers van onze polls verloten wij een goodie-bag. De winnaars van de polls, die krijgen officieel een beker overhandigd.

Beko Vuurwerk;
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Brave&Wichers (met dank aan AFCAjax);
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Broekhoff (met dank aan AFCAjax);
http://www.vuurwerkfan.nl/broekhoff09_finale.wmv

Cafferata;
+ YouTube Video

Katan Vuurwerk;
+ YouTube Video

Lesli Vuurwerk;
+ YouTube Video

Schuurmans Vuurwerk;
+ YouTube Video

Wolff Vuurwerk;
+ YouTube Video

Zena Nederland (met dank aan Gys_013);

Heb alleen 1 demo meegemaakt en dat was die van Zena Milheeze en die finale was knettergek!
Keiharde knallen die echo's maakten tussen die schuren en in combinatie van grote crackling boeketten was het een geslaagde finale.

Alles volgens de films zeg ik overduidelijk Brave en Wichers, zo veel en hard.
En de demo van Broekhoff en de finale is ook erg mooi

Leuke poll Mike, het is weer iets geheel anders.
Ik heb het genoegen gehad om bij bijna alle demoshows van importeurs aanwezig te zijn.
Deze poll gaat over de beste finale , ik hoop dat mensen zich hier niet in vergissen.
Bijna alle finale,s waren goed en iedere keer weer anders.

Drie finale,s komen wat mij betreft in aanmerking voor de 1e prijs.

1. Broekhoff met een prachtige pyromusical
2. Brave & Wichers, was gewooon een gekkenhuis waarbij ik echt liep te "shaken"
3. Katan, met een moordend tempo, grote hoeveelheid cake,s en een zeer verrassend slot

Ik vond B&W en Schuurmans erg goed.

Ik heb gekozen voor B&W. Dit vanwege het feit dat B&W zoveel consumentenblokken bij elkaar in de finale had staan, dat het een total chaos :P werd. Was echt een geweldige finale, waarin duidelijk werd dat consumentenvuurwerk niet onder hoeft te doen voor Prof vuurwerk. (heeft wel met hoeveelheden te maken natuurlijk.... )

Schuurmans maakte gebruik van prof en dat staat altijd wel garant voor het nodige spektakel. Vandaar dat ik B&W verkoos boven Schuurmans.

Ik heb gekozen voor Schuurmans, heb niet alles bekeken, maar van alles 1 minuut in het midden uitgeplukt, 3 overgehouden en daarvan alles bekeken. Toen vond ik Schuurmans het beste :)

Ik vond die van Wolff erg goed. Mooi hun eigen producten geschoten vanaf de kline producten naar een climax. Vorig jaar vond ik hem echter wel iets beter gelukt :)

Ik heb zitten twijfelen tussen Katan en Wolf omdat die in mijn ogen het georganiseerdst waren wat betreft het afschieten. Goed gelijkmatig, paste bij en na elkaar en er werden geen blokken lukraak door elkaar afgestokken wat ik bij andere toch meer zag. Niet dat ik het niet mooi vind, tis geweldig, maar zo krijg je zo niet een juiste indruk van wat ze te bieden hebben.
Maar mijn keuze is katan geworden, mede door het spektakelstuk op het eind.

degene die ik het beste vond:
schuurmans, B&W en zena

B&W was wel goed maar werd soms zo veel tegelijk de lucht in geschoten dat het een beetje een chaos werd dus die word het niet.
en ja zena en schuurmans waren beide erg leuk liefst stem ik voor allebij :P maar dat kan niet dus ik ga voor schuurmans. mooie finale, prachtig vuurwerk en het einde was geweldig :thumbsup:

Met een percentage van 24,24% hebben jullie de demo van Brave&Wichers verkozen tot de beste demo-finale van 2009!

Wij danken iedereen voor het uitbrengen van zijn of haar stem!

:bye:

Back
Bovenaan