Wat voor klein vuurwerk nemen jullie mee ?

Tjah.. niet zoveel meer de laatste jaren, meestal nog wat happiness fonteintjes. Klein spul koop ik al jaren niet meer en ik heb het nog steeds liggen:bonk: 29ste en 30ste is het lekker om al vast wat kruitstress weg te knallen met wat kleingrut:)

Ik lees ook wel dat mensen 8 slof kanonslagen/rotjes kopen.
Hoe krijg je dat in vredesnaam op??? 3 slof van vorig jaar kreeg k er nog net op.

niet zo moeilijk (heksen kringen - uitdelen - wat ik ook deed met 10 sloffen gewoon achtermekaar opstoken/3 tegelijk)

36 sloffen rotjes ( 3 kartonnen )
12 sloffen pijltjes knal
12 sloffen pijltjes knetter
20 pakken knaltollen van zena , wolff verkoopt ze niet meer helaas
30 pakken romeinse kaarsen 10 shots
10 pakken romeinse kaarsen 30 shots
2 kartonnen thunder kings leslie ( per 4 )
10 matjes 360 shots
15 pakken ass fontein
10 pakjes red bulls
10 pakjes blitz
10 pakken normale grondbloemen
15 pakken rebels
5 pakken thunderking meter( broekhoff)

En wat kaliumnitraat en suiker om te ontsteken. Ik vind grote kringen of matten heerlijk !!!!!
Ik breek geen een rotje open met oud en nieuw meer dat kost zoveel tijd.

en dan stook je tot 3 januari ???? ;)

ik koop altijd happyness is een traditie geworden meer voor de lol

Haha nee joh, ik hou wel een klein beetje over voor tijden als ik weer zin heb om een klein beetje de kruitdampen te ruiken.
Ik hou van mega matten en thunderkings zoveel omdat ik ze ten eerste niet bij wil halen en ten tweede is het voor een klein project.
Op de dag zelf ben ik ook weinig thuis meestal snel naar binnen eten en weer snel naar buiten want ik wil niks missen. De stilte 10 uur savonds tot 12 uur vind ik ook geweldig dan hoor je hier en daar wat en gaat het echt kriebelen haha.
Ik begin 9 uur en eindig snachts 4-5 uur met stoken. Politie boeit het ook niks zolang er niks kapot gaat waar ik ook zwaar op tegen ben !! mag ik de hele nacht doorgaan. Vorig jaar kwamen er twee undercover agenten langs die dachten dat de flitsen van alle knallers zaklampen waren en dat er in de school waar we stonden met ze alle ingebroken werd hahaahh wij allemaal lachen en weer verder stoken. Echt super!

Haha nee joh, ik hou wel een klein beetje over voor tijden als ik weer zin heb om een klein beetje de kruitdampen te ruiken.
Ik hou van mega matten en thunderkings zoveel omdat ik ze ten eerste niet bij wil halen en ten tweede is het voor een klein project.
Op de dag zelf ben ik ook weinig thuis meestal snel naar binnen eten en weer snel naar buiten want ik wil niks missen. De stilte 10 uur savonds tot 12 uur vind ik ook geweldig dan hoor je hier en daar wat en gaat het echt kriebelen haha.
Ik begin 9 uur en eindig snachts 4-5 uur met stoken. Politie boeit het ook niks zolang er niks kapot gaat waar ik ook zwaar op tegen ben !! mag ik de hele nacht doorgaan. Vorig jaar kwamen er twee undercover agenten langs die dachten dat de flitsen van alle knallers zaklampen waren en dat er in de school waar we stonden met ze alle ingebroken werd hahaahh wij allemaal lachen en weer verder stoken. Echt super!

lol zo was ik ook vroeger ik herken je verhalen
vroeger kocht ik ook zakken vol
nu alleen binkie's en stoere knallers voor de harde knal
en verder alleen nog siervuurwerk nu begin ik meestal rond 00.30
dan zijn de meeste potten hier al de lucht ingegaan en steek dan ff een paar dikke potten af dan staat de hele buurt te kijken en ga ik weer naar binnen eten en drinken

Ik heb wel harder :P Alleen dat post ik gewoon niet. Niet dat het thuis ligt :P
Na 0:00 ga ik zoiezo niet naar binnen lekker broodje frikadel mee naar buiten haha en paar bullits.
Ben 20 en koop nog steeds heel veel los vuurwerk , elk jaar meer en meer. Gaat nooit vervelen.
Geef me 10 rotjes en ik ben al blij haha. Lekkere lucht.

Ik neem dit jaar heel weinig klein vuurwerk mee.

1 bulkpack asian thunder
Paar pakjes met grondbloem knal
Paar pakjes stroboscopen

Voor de rest paar 'grote' dingen en dan ben ik er klaar mee komende jaarwisseling:P

Ik weet nog niet precies wat k neem.

2 bulkpacks asian thunder als k ze weer goedkoop kan vinden..
10 pakjes of meer aan binkies als ze nog verkocht worden.
een paar pakken babypijltjes, grondbloemen enz

dat was het wel ongeveer.

Klein vuurwerk... Ga meestal voor ,t grote spul, Maar meestal neem ik een slofje rotjes mee, En 2 pakken grondbloemen.
EDIT: Meschien ook nog wat Knock Outs

Heb dit jaar 40 pakken binkies besteld, denk dat ik ook nog wel een slof rotjes en wat grondbloemen meeneem.

mwah, paar pakjes fluitpijlen (cruise rockets, asian thunder rockets dat soort), paar pakjes single shots (bonfireworks uitproberen)...wat kleine fonteintjes, tolletjes en novelties, maar verder niet veel; heb 't beetje gehad met 't kleine grut. Enkel nog nodig om de spanning te breken, wat nieuws te testen en wat kruit te snuiven :wink:

5 sloffen baby pijltjes fluit en 5 sloffen knal.
5 sloffen rotjes
4x bullpack asian thunders
1 slof grondbloemen
60 binkies
Paar crakling salvo's
3x Hailstorm Flashing Demon + Asian Storm
3x Silver thunder chinese tolle lolla pijlen
En een paar fonteintjes :P

5 sloffen baby pijltjes fluit en 5 sloffen knal.
5 sloffen rotjes
4x bullpack asian thunders
1 slof grondbloemen
60 binkies
Paar crakling salvo's
3x Hailstorm Flashing Demon + Asian Storm
3x Silver thunder chinese tolle lolla pijlen
En een paar fonteintjes :P

Ik weet niet of je die Crackling salvo's al eens gehad hebt.
Maar ik vindt ze super slecht inplaats van 3 salvo's vaker 2.
Of 1 en dan 2 achter elkaar. Vindt ze daarintegen ook te duur voor wat je krijgt.
Maar weet niet wat jou mening is:wink:

Tristen.

@tristen

Ja, daar heb je wel gelijk in. Een paar gingen vorig jaar ook niet af :(
Maar ik vind ze wel leuk voor de afwisseling, overigens haal ik natuurlijk nog wat uit onze buurlanden :]

Och als ik dit weer allemaal lees!
Ik kan echt niet wachten, ik ga denk ik ook dit jaar veeeel sloffen rotjes kopen.

Off topic: iemand enig idee waar de goedkoopste rotjes te krijgen zijn?

Och als ik dit weer allemaal lees!
Ik kan echt niet wachten, ik ga denk ik ook dit jaar veeeel sloffen rotjes kopen.

Off topic: iemand enig idee waar de goedkoopste rotjes te krijgen zijn?

welke omgeving woon je?
Er zijn vast liefhebbers op dit forum bij jou in de buurd.
Die kunnen je dan vast en zeker verder helpen.

Dit jaar ga ik in tegenstelling tot voorgaande jaren geen klein spul meer afsteken. Ik haal een paar pakken nitraten en wat leuke dingen maar zeker geen sloffen rotjes, pijltjes enz. Dat vind ik niet leuk meer :p

Back
Bovenaan