Big 19

Dit jaar zijn ze gewoon te koop in het kartonvoordeel van valk

Ik heb de discussie geprobeerd in me op te nemen maar er is voor mij nogal wat verwarring over deze cakes. Vergeef me de misschien simpele vragen. Zijn die bij Valk dan de goede? Zijn het oude ES of hetzelfde als de super 6-19? Alvast bedankt.

Maakt allemaal niet zo veel uit bij die 19 schots bakken, zijn allemaal prima en zeker voor dat geld..

Dit jaar zijn ze gewoon te koop in het kartonvoordeel van valk
Huh? Ze waren toch op vorig jaar dacht ik? Zo niet, als ze weer zo een mooi prijsje hebben als vorig jaar wil ik wel weer een kartonnetje (eventueel iemand die wil delen?)

Staat mij ook iets van bij. Had vorig jaar 3 karton. Daarop stond Wolff big 19. Ze hadden precies dezelfde effecten ala de huidige 6-19 van Wolff.
Waren prima cakes overigens.

Ze waren inderdaad op vorig jaar :D
Van wat ik begrepen heb heeft Valk nu als enige in Nederland het alleen recht op de Big19.

Als je een karton big19 hebt is het dan de moeite om nog een karton extreme salutes te nemen van VWT?
Bedoel krijg je dan niet te veel van het zelfde?

Ik denk het niet want de uitwerkingen lijken dan wel veel op elkaar maar je kan ze ook nemen want dan knal je gewoon verschillende door elkaar heb je sowieso variatie en grote boeketten en vele harde bursts. Maar ja daar ben je ook vuurwerkliefhebber voor...

Ik denk van wel want ik heb de Extreme Salutes van Vuurwerk Totaal gehad en die zijn qua effecten anders, en de burst is super van de VWT ES.

Wanneer je de nieuwe (2.0) versie van de Extreme Salute koopt zal er zeker wel een verschil tussen deze twee zitten. Ik denk dat je met de oude versie trouwens ook goed zit.

Wanneer je de nieuwe (2.0) versie van de Extreme Salute koopt zal er zeker wel een verschil tussen deze twee zitten. Ik denk dat je met de oude versie trouwens ook goed zit.

De topper van de afgelopen jaren zou nu ineens beroerd zijn, omdat er een 2.0 versie is? Dat zou echt kolder zijn natuurlijk! Gewoon die ES'jes 1.0 opkopen en van genieten :D

Back
Bovenaan