Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees ook wel dat mensen 8 slof kanonslagen/rotjes kopen.
Hoe krijg je dat in vredesnaam op??? 3 slof van vorig jaar kreeg k er nog net op.
en dan stook je tot 3 januari ????![]()
ik koop altijd happyness is een traditie geworden meer voor de lol
Haha nee joh, ik hou wel een klein beetje over voor tijden als ik weer zin heb om een klein beetje de kruitdampen te ruiken.
Ik hou van mega matten en thunderkings zoveel omdat ik ze ten eerste niet bij wil halen en ten tweede is het voor een klein project.
Op de dag zelf ben ik ook weinig thuis meestal snel naar binnen eten en weer snel naar buiten want ik wil niks missen. De stilte 10 uur savonds tot 12 uur vind ik ook geweldig dan hoor je hier en daar wat en gaat het echt kriebelen haha.
Ik begin 9 uur en eindig snachts 4-5 uur met stoken. Politie boeit het ook niks zolang er niks kapot gaat waar ik ook zwaar op tegen ben !! mag ik de hele nacht doorgaan. Vorig jaar kwamen er twee undercover agenten langs die dachten dat de flitsen van alle knallers zaklampen waren en dat er in de school waar we stonden met ze alle ingebroken werd hahaahh wij allemaal lachen en weer verder stoken. Echt super!
5 sloffen baby pijltjes fluit en 5 sloffen knal.
5 sloffen rotjes
4x bullpack asian thunders
1 slof grondbloemen
60 binkies
Paar crakling salvo's
3x Hailstorm Flashing Demon + Asian Storm
3x Silver thunder chinese tolle lolla pijlen
En een paar fonteintjes![]()
Och als ik dit weer allemaal lees!
Ik kan echt niet wachten, ik ga denk ik ook dit jaar veeeel sloffen rotjes kopen.
Off topic: iemand enig idee waar de goedkoopste rotjes te krijgen zijn?