Wat vindt jij de beste vuurwerkwinkel ?

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum
Man kunnen hier wel krabpaal neer zetten !
Laat eens mekaar in de waarde,zijn toch volwassen ?

Stelletje kinderen hier.

Jojo

De winkels met de hoogste kortingen, dat zijn mijn favoriete winkels.

We hebben landelijk meer dan 100den winkels die prachtige kortingen geven.
We hebben landelijk tientalle freak winkels met extreme kortingen.
Helaas mag u er slechts 1 kiezen..
Wie o wie gaat u kiezen..
Wij zijn benieuwd!

valk vuurwerk in nijverdal.

veel keuze, lage prijzen en super service je kan veel daar.
dit jaar weer me collectie halen

Voor mij Vuurwerkland-Steenbergen. Ben hier vooral naartoe gegaan voor het uitgebreidde assortiment in klein vuurwerk en budget potten. En natuurlijk voor de korting:D.

Voor mijn is dit slooijer in Nijverdal.
Duidelijke antwoorden op mijn vragen per mail.
Erg mooie prijzen voor het vuurwerk wat ik daar gekocht heb.
Nette en vriendelijke behandeling bij afhalen bestelling en erg behulpzaam.
Als ze volgend jaar weer van die mooie acties hebben,dan is dit zeker voor herhaling vatbaar.

Laatst bewerkt:
Herman de Haan uit Genemuiden.
Een goede service en ongekend lage prijzen wat wil je nog meer?

Ik rij al 2 jaar op rij 400km naar/van deze winkel en het is zeker de moeite i.v.m. de kortingen die je nergens anders ziet/krijgt.

Rijswijkse Vuurwerhal Ook dit jaar weer alleen het beste ;)

Begint altijd met een geweldige demo show niet te missen. Organisatie en Service zijn geweldig. en natuurlijke het gehele dreamteam er achter!

Je kunt niet meer stemmen.
Ik ga verder niet meer in op reactie's en commentaren op dit toppic/poll.
Ik heb wel alle stemmen bij elkaar op geteld.
Let op: dit is niet de uitslag van de beste winkel.
Maar de uitslag van de beste FREAK/LIEFHEBBERS winkel!

Bij deze is de beste FREAK/LIEFHEBBERS winkel (gekozen door de liefhebbers zelf)geworden:
VUURWERK ORTHEN - in Denbosch.

hier de top van de aantal stemmen.
1e plek- Orthen met 14 stemmen.
2e plek- Herman de haan met 11 stemmen.
3e plek- Valk nijverdal en Goedkoper /123vuurwerk met bijden 7 stemmen.

4e plek- Vuurwerk Steenbergen met 6 stemmen.
5e plek- Rijswijkse vuurwerkhall met 5 stemmenn.
6e plek- Huisman vuurwerk, harte 4, met allen 4 stemmen.
7e plek- Ano vuurwerk, Pronk vuurwerk, Riezen bos, Kuiper koekange,met allen 3 stemmen.
8e plek- Harry's vuurwerk hall, Zena oest geest, Vuurwerk discount Almelo, Rowy Vuurwerk, Goudvuur Gouda, Ed Racket, Felix vuurwerk,Dutch fireworks(tiel), Harry's vuurwerk hall, Zena oest geest, Vuurwerk discount Almelo, Rowy Vuurwerk, Ed Racket, Vox vuurwerk, Isandra, vw Schiermonnik oog, Slooier vuurwerk, met allen 1 stem.

Ik bedank iedereen die gestemt heeft in/op deze poll.
In het bijzonder wil ik even alle winkels bedanken die ons freaks/liefhebbers van mooie kortingen, acties, evenementen, Demo's ,enzv hebben voorzien.
Deze winkels doen dit vaak vanuit een vuurwerk liefhebbers hart.
Daarom aan alle Liefhebbende winkels HARTELIJK DANK VOOR ALLES!

MVG Remco

Laatst bewerkt:
Beste liefhebber,freaks,grootverbruikers,vrienden,mods etc etc.

Al is het geen officiele poll geworden willen we toch even onze dank uitspreken voor deze "titel"
We hebben er toch hard voor moeten werken en doen dit natuurlijk met alle plezier.
Door de explosieve groei in verkoop en wat mis communicatie hebben we wat steekjes laten vallen.
Echter is dit voor zover wij weten op zijn Orthen style naar tevredenheid opgelost.
Marchel oftewel ik ben alweer druk doende voor dit jaar.
Zo heb ik het 1e gesprek met importeurs alweer gehad en zijn we druk bezig met onze eigen lijn,Die mischien wel bij meerdere winkels komt te liggen.
Ook ben ik erg veel tijd aan het inversteren in een mogelijke profshow die je mits deze doorgaat ECHT NIET MAG MISSEN!!!
Ik heb al een aardig lijstje met producten die ik graag wil verwerken in de show waarvan hieronder een paar tipjes van de sluier.
A900
S889/M
JW6005
JW-4068
C/509-G
C/110P-V
S889/M
YF-6012
YF-6013
YF-6016
S-125-7901
S-125-7700
S-150-7507

Producten zullen van diverse merken komen zoals.
Jorge.
Triplex.
Vaccaluzo.
Bothmer.
Zink.
Bavaria.
etc

Waarvan momenteel 736 diverse bommen:p

Om het nog grootser te maken ga ik kijken of er intresse is in sponsering.
Zo zou het mischien ook nog wel tot meerslagen kunnen komen:D
Ik zal jullie zovel mogelijk op de hoogte houden over het verloop.

En verder mijn complimenten aan alle andere winkels die ook wat extra inzet tonen en meer mogelijk maken voor de liefhebbers onder ons.

gr

Laatst bewerkt:
Namens het volledige Huisman Vuurwerk Team de felicitaties aan Vuurwerk Orthen met het behalen van deze titel! Officieus of niet, op deze manier waardering krijgen is altijd leuk omdat je er inderdaad het hele jaar keihard voor moet werken. Daarom zijn ook wij trots op de gedeelde 6e plaats en danken iedereen die op Huisman Vuurwerk heeft gestemd. We gaan er weer een mooi jaar van maken, dit weekend hebben we weer de nodige inspiratie opgedaan op de beurs in Nürnberg...

Ook namens het hele team van Herman de Haan willen wij Orthen feliciteren met dit hoogtepunt. Ook willen wij iedereen bedanken die op Herman de Haan hebben gestemd en dat wij op de 2e plek hebben mogen belanden!

Orthen gefeliciteerd
Ik heb niet gestemd en ben ook niet bij Orthen geweest.
Als ik alle reacties hier op het forum bekijk moet ik wel
zeggen dat zij er wel uitspringen qua winkel maar ook
betrokkenheid met het forum/freaks.
Ook ik zou dus op basis van wat er op het forum staat voor hun kiezen.
Mvg René

Orthen gefeliciteerd met jullie 1e plaats.
Ook alle andere winkels die op het lijstje staan gefeliciteerd want het betekend wel wat dat de liefhebbers op jullie gestemd hebben terwijl er zoveel winkels in Nederland zijn.

Back
Bovenaan