Wat vindt jij de beste vuurwerkwinkel ?

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum
ook voor mij is dat huisman vuurwerk in Huissen.
top service alle producten gekregen wat besteld was en er werd zelf mee gelopen naar de auto aangezien het een fors bedrag was.
inclusief de freak actie natuurlijk is dit ook de beste winkel in mijn ogen,
zal er ook zeker volgend jaar bestellen.

DE beste winkel kiezen is gewoon onmogelijk.

Als ik kijk naar de winkels waar ik geweest ben (Vuurwerkmagazijn7kamp, De Plantenhal en Partijhal Rotterdam) en de winkels van voorgaande jaren, kom ik als beste uit bij Vuurwerkmagazijn7kamp en op plek 2 De Plantenhal.

Maar ik geloof er ook in dat er áltijd iemand beter is. En of dat nou is op assortiment, prijzen, service of het geven van een demo, maakt niet uit. Er is áltijd een betere winkel. En dat zou zomaar de rijswijkse vuurwerkhal of vuurwerkland steenbergen kunnen zijn, of misschien wel dat onbekende zaakje in het uiterste noorden van het land. Maar uit honderden, zo niet duizenden, winkels de beste kiezen met die paar winkels die we per freak bezoeken is onmogelijk.

ik ga toch voor vox vuurwerk in meppel:P
haha.dit is persoonlijk natuurlijk.
kijk ik heb dan wel voor deze mensen verschillende dingen gedaan.
maar echt hoe ik door deze super mensen ben ontvangen is BIJZONDER!!!!
het is 1 grote familie.
dit gevoel dat ik door deze mensen heb gekregen betekende erg veel voor mij!
daarom vind ik dat vox vuurwerk hier tussen hoort.
dit heeft niks met winkelpromotie te maken of i.d maar met gevoelens

Isandra Ijzerdoorn. Kleine maar gezellige winkel. Een eigenaar met veel passie voor vuurwerk. Met een eigen Forum site. En die leden ook veel ruimte geeft. Met betrekking tot het mee kiezen van merken. En het assortiment. Verder was de meeting ook leuk. En het kado wat we de tijdens de verkoop mee kregen omdat we waren wezen kijken ook. de Imperial Orchild van Royal. Heb al weer zin in de aankomende meeting en ophaal dagen haha. En het is pas een week geleden.

Voor mij zeker Vuurwerk Orthen! Deskundig advies, klantvriendelijk, overal een oplossing voor en natuurlijk de "nacht van Orthen" ! :)

Ook ik ga voor Vuurwerk Orthen, goed assortiment, geweldige kortingen, en het vuurwerk ophalen in de nacht hoop ik volgend jaar ook te kunnen doen, was erg gezellig!

Ook niet onbelangrijk, ze blijven maar groeien en verbeteren, luisteren naar je tips, en doen er wat mee, top!

Orthen.
Collectie is breed en er is veel mogelijk.
Goede korting en vriendelijk personeel.
Ook een goede service wat ook zeker niet onbelangrijk is.

Beste liefhebbers.
Vwc zal dit jaar door diverse niet nader tenoemen redenen de beste vuurwerkwinkel van NL niet door zetten.
Echter vind ik het zo jammer voor de winkeliers die kei hard zijn best hebben gedaan voor deze tietel,
Dat ik heb besloten (in goed overleg) om tog met deze poll en prijs door tegaan!

Echter is de beste winkel van NL niet erg subjectief,
Bij deze gaat de tietel anders heten:.
Wij verkiezen nu de door de liefhebber verkozen nr1 winkel van NL.
Door de liefhebber voor de liefhebber.

Ik ben nu bezig met een wissel troffee voor de winkels die gaan winnen.
Het is de bedoeling dat deze verkiezing elk jaar word gehouden en dat er elk jaar een nr 1 winkel word verkozen.

Mijn stem zal niet mee geteld worden met de uitslag!
Ik wil zelf zo neutraal en subjectief mogelijk blijven.
De stemmer bepaalt tenslotte de Nr1 winkel van Nederland.

Dus mensen breng allemaal je stem uit voor/op uw favoritie winkel!!

Deze pol zal sluiten op 31-01-2013 om 23.59 uur.
Dan zullen alle stemmen opgetelt worden!
Iedereen mag maar 1 stem uit brengen.

Iedereen die mee wil werken aan deze poll alvast hartelijk dank.

Dat de beste mogen winnen

Stemmen die al gegeven zijn blijven uiteraard staan!..
Je mag je post/stem nog aanpassen tot de 31-1-2013 23.59uur.
Van af dan tellen de posten die dan nog stemmen niet meer mee!!.
De uitslag zal dus in Februarie online komen na het tellen.

Dan kies ik niet voor de goedkoopste, maar de winkel die mij vanaf mei al heeft betrokken bij het vuurwerk. Leuke acties, prima aanbiedingen en met veel humor de liefde voor vuurwerk heeft gedeeld.
Nog bedankt Gerrit!
Goedkopervuurwerk is de beste vuurwerkwinkel van Nederland!

Back
Bovenaan