Wat te doen na 02:00 op de bewuste dag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat doen jullie nog na 1 januari 02.00 uur, begin je met opruimen, duik je je bed in, drink je nog wat met familie of duik je nog de kroeg in ?

In alle rust, met een glas whiskey en een oliebol nagenieten van de dag. Beetje rond kijken op het forum naar filmpjes.

Eten! Dan pas kan ik weer fatsoenlijk eten. Dan wat drankjes erin en richting de stad of een feestje.

Om 02:00 stook ik nog wel 1-1,5 uur door onder het genot van een biertje :biertje:
En sluiten we af met paar Special#4 :D

Laatst bewerkt:
Show spullen zoals schietkist en laptops naar binnen, flesje bier pakken en me nest opzoeken.
Meestal na zo'n dag wel gesloopt.

Meestal alvast wat dingen opruimen, lekker eten en na kletsen bij het vuur. Daarna snel naar bed, helemaal kapot van al die dagen.

Laatste jaren doe ik niks meer. Stoken tot 2.00uur, naar binnen en niet veel later het bedje in. Voorheen was het altijd de volgende midag pas thuis, maar daar moet ik niet meer aan denken :rolleyes:

afgelopen jaar na 2:00 naar de andere kant van het dorp gegaan waar een groepje altijd tot diep in de nacht denk aan 4/5 uur shells lopen te schieten.

Even lekker bijkomen en wat eten en drinken. Voor en tijdens het stoken drink ik niet of nauwelijks alcohol dus een lekker speciaalbiertje gaat er dan zeker wel in. We feesten dan nog lekker een paar uurtjes door tot iedereen op omvallen staat :D

Biertje drinken, wat warms eten en aandacht aan vrouwlief geven door gezellig mee te doen met de rest spelletje spelen, karaoke of wat er op dat moment bezig is.

Gezellig met de buren nagenieten, borreltje en hapje erbij..
Ook een beetje afhankelijk van het weer uiteraard :-)

Nog wat eten en drinken, wat je in de anderhalfuur ervoor niet gedaan hebt en erna kids naar bed en zelf ook t mandje opzoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan