Wat te doen na 02:00 op de bewuste dag ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wat doen jullie nog na 1 januari 02.00 uur, begin je met opruimen, duik je je bed in, drink je nog wat met familie of duik je nog de kroeg in ?

Meestal nog even wat drinken, kids naar bed en zelf ook mn nest in. Moet vaak de 1e werken dus dan is al te laat ook niet handig aangezien er ook nog geveegd moet worden.

Opruimen, drankje en dan snel naar bed. Meestal werk ik een erg lang dienstje van 1 op 2 januari dus bijtanken is een must.

Aangezien ik zowat nuchter blijf tot een uurtje of 2, ga ik daarna keihard feesten!
Gaat bij ons ook meestal wel door tot uurtje of 7 sochtends.

Ligt een beetje aan het weer....maar sowieso eerst een drankje doen ( de eerste want met stoken blijf ik gewoon nuchter). Daarna rond half drie nog een geniet momentje met wat fonteinen ofzo en als ik nog een cake heb bewaard gaat die ook nog de lucht in. Ik hou er niet van om spullen over te houden namelijk. Daarna alvast de grote dingen opruimen en dan nog lekker genieten met een hapje en drankje en wat muziek erbij en dan eens een keer richting huis/bed. De kleine man van me is gewoon weer half 8 wakker namelijk :D en er moet worden opgeruimd ook :D

Lekker op de bank zitten na genieten! Biertjes erbij en als iedereen op bed ligt en als ik dan nog niet kan slapen dan de filmpjes van me camera na me computer overzetten.

Meestal zijn we om 0200 nog niet klaar maar houden we het "rustige spul" voor dat moment...

0200 de fonteinen de lucht in en wanneer dat klaar is gaan we omkleden en erna de kroeg in! Deze is dan lekker tot een uur of 0700 open en daar maken we dan ook nog een feestje van!

Genieten, dat het weer een fantastisch oud en nieuw is geweest en ook dat alles weer goed is gegaan. Lekker nog ff buiten blijven hangen, genieten van het moment en her en der nog vuurwerk af horen/zien gaan. Mooi met wat eten en drinken bij de vuurton staan.

De laatste spullen opruimen en in de auto gooien.
Afscheid nemen van Jawe en familie van en dan naar mijn ouders.
Voordat ik ga rijden een dikke sigaar opsteken en naar mijn ouders.
Daar steek een paar geluidsloze fonteintje af en dan naar binnen.
Als mijn ouders nog op zijn, babbelen we nog even bij en dan knaag ik een stuk of wat oliebollen op, want de kruitstress te verdwenen.
Bij de oliebollen een paar glazen bubbels en dan douchen en naar bed.
O ja en even Teletekst checken, of van de lokale omroepen.

Na 02:00 genieten we nog heerlijk na met een biertje in de hand en kijken we hopelijk terug op een geslaagde avond/nacht. Vuurkorf aan, misschien nog een beetje in de buurt wandelen als er wat afgaat, naar binnen een hapje eten. En daarna, als we genoeg bier op hebben, tevreden het bed in.

Zoals het er nu naar uit ziet is er een man of 15 tot 20 hier tijdens de jaarwisseling als de maatregelen het toelaten dus ik denk dat er na 2 uur nog wel een biertje gedronken gaat worden.

Vaak zijn wij al wel voor 02:00 binnen, paar fijne speciaal biertjes erbij en lekkere hapjes. Nog even op wat appjes reageren en wat telefoontjes plegen. en dan vaak rond half 4 wel lekker onder de wol...als we dat al redden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan