Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
opzich vrij verklaarbaar, lange dagen tijdens de verkoopdagen, vroege wekkers, voorbereidingen, slecht slapen.Hoe kunnen sommige na zo avond/nacht stoken om 02:00 al in bed liggen? Zit zelf dan nog vol met vreugde, adrenaline, opruimmodus want geweten, en nagenieten want nu heb ik er tijd voor wat me nog uren wakker houdt daarna. (Heb dan ook geen kids, scheelt ook weer) maar toch.
Mooi dat je de leeftijd en het aantal kinderen zo in je gebruiksnaam verwerkt hebtHier ook rond half 2/ 2 uur t mandje in. Kan me wel voorstellen als je in een buurt woont waar men dan nog gezellig aan de pils zit je hier nog even bij aanschuift. Maar volgende ochtend normale tijd eruit en met 3 kids in de peuter/ kleutertijd wordt je wel op tijd gewekt.
Moet er trouwens nog niet teveel aan denken dat het 01-01-2026 02.00 uur is.....
Haha thanksMooi dat je de leeftijd en het aantal kinderen zo in je gebruiksnaam verwerkt hebt![]()
Temazepammetje verricht wonderenHoe kunnen sommige na zo avond/nacht stoken om 02:00 al in bed liggen? Zit zelf dan nog vol met vreugde, adrenaline, opruimmodus want geweten, en nagenieten want nu heb ik er tijd voor wat me nog uren wakker houdt daarna. (Heb dan ook geen kids, scheelt ook weer) maar toch.