Wat te doen na 02:00 op de bewuste dag ?

Nagenieten! Lekker aan het bier en zorgen dat alles opgebrand wordt in de vuurton en korf. Als het weer het toe laat is dit tot in de vroege uurtjes.

Het vuurtje gecontroleerd uit laten branden, champagne opdrinken, nog wat eten, douchen en dan slapen. De volgende ochtend puin ruimen

Hoe kunnen sommige na zo avond/nacht stoken om 02:00 al in bed liggen? Zit zelf dan nog vol met vreugde, adrenaline, opruimmodus want geweten, en nagenieten want nu heb ik er tijd voor wat me nog uren wakker houdt daarna. (Heb dan ook geen kids, scheelt ook weer) maar toch.

Lekker naar binnen en aan de zuip met wat verlepte toastjes met de tv op de 'kultnacht' van de duitsers.
De chef ligt meestal rond 3 uitgeteld op de bank en dan nog een lekkere glas rum, sigaartje en vwc tot laat.

Hoe kunnen sommige na zo avond/nacht stoken om 02:00 al in bed liggen? Zit zelf dan nog vol met vreugde, adrenaline, opruimmodus want geweten, en nagenieten want nu heb ik er tijd voor wat me nog uren wakker houdt daarna. (Heb dan ook geen kids, scheelt ook weer) maar toch.
opzich vrij verklaarbaar, lange dagen tijdens de verkoopdagen, vroege wekkers, voorbereidingen, slecht slapen.

Was afgelopen jaar 01:30 helemaal op.

Hier ook rond half 2/ 2 uur t mandje in. Kan me wel voorstellen als je in een buurt woont waar men dan nog gezellig aan de pils zit je hier nog even bij aanschuift. Maar volgende ochtend normale tijd eruit en met 3 kids in de peuter/ kleutertijd wordt je wel op tijd gewekt.

Moet er trouwens nog niet teveel aan denken dat het 01-01-2026 02.00 uur is.....

Vaak drink ik weinig oudjaarsavond dus als ik verzadigd ben met vuurwerk dan gooi ik er nog lekker een jagermeister en een pilsje in.
Daarna tevreden slapen.

Hier ook rond half 2/ 2 uur t mandje in. Kan me wel voorstellen als je in een buurt woont waar men dan nog gezellig aan de pils zit je hier nog even bij aanschuift. Maar volgende ochtend normale tijd eruit en met 3 kids in de peuter/ kleutertijd wordt je wel op tijd gewekt.

Moet er trouwens nog niet teveel aan denken dat het 01-01-2026 02.00 uur is.....
Mooi dat je de leeftijd en het aantal kinderen zo in je gebruiksnaam verwerkt hebt🫶

• Like
Waarderingen: PPW
Temazepammetje verricht wonderen 😉

meestal duiken we dan nog even de kroeg in hier in het dorp, een van de weinige keren dat alle oude bekenden de deur uit komen en je hele avond bij staat te buurten met pilskes in de hand ;):biertje:

Back
Bovenaan