Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk de Thunder Storm (175 shots salute van Bonbridge) samen met de Firefly van Wolff (100 shots kometen)

Denk eerst buurt wakker schudden met een aantal salute cakes
Heavy Legend Delicious Thunder
Red Alert - Wolff
Silver Salute Wolff

Maar zit ook te denken om 18:00 uur een klein aanfakkel showtje te geven.
Maar moet nog even kijken welke producten daarin komen.

Denk dat ik dit jaar eens gewoon rustig met wat fonteinen ga beginnen en daarna de Fire Festival van Wolff.

Ook hier lekker rustig beginnen. Fonteinen ,unieke cakes en andere kleine producten.

Denk dat dat een verzameling word van losse cakes, misschien paar mooie projecten maken.

dat wordt voor mij waarschijnlijk dat nieuwe 800's blok van cafferata.. ik twijfel alleen nog heel erg zonder filmpjes gezien te hebben

Het plan is om met 2x Crashbox en er aan vast 2x Red Maroon te openen, maar zou zomaar nog kunnen veranderen :D

Als het weer het toelaat de Yggdrasil uit 2019. Wacht nog steeds op perfect stookweer voor dat ding.

Als het weer het toelaat de Yggdrasil uit 2019. Wacht nog steeds op perfect stookweer voor dat ding.

Goede keus ja, mits de goede versie een prachtblok. Wij hadden hem hier 2/3 jaar geleden en viel ontzettend tegen helaas.

Yggdrasil 2019 moet goed zijn. En met windstil weer kan je haast niet beter spul krijgen naar mijn mening.

Zelf begin ik denk met de La Bomba van GBV. Mooie herriebak, perfect voor 18:00. Al wordt er hier in de buurt ook gewoon nog overdag afgestoken dus het 18:00 moment valt wel minder op.

Goede keus ja, mits de goede versie een prachtblok. Wij hadden hem hier 2/3 jaar geleden en viel ontzettend tegen helaas.
Ja vandaar dat ik de 2019 versie bewaar voor t juiste moment. 2019 is de beste batch voor zover ik kan beoordelen op YouTube.

Zit te denken aan een paar 20mm rambakken achter elkaar. 600+ schoten. Sowieso geen verkeerd idee om in huis te hebben mocht het tegen zitten met de wind.

Ik begin pas om 00:00 denk ik. Heb ook niet zo’n berg en met dat vuurwerk verbod hier zit ik toch ook wel een beetje in mijn maag. Afgelopen jaar had ik al wat klagende buren in de vooravond, ik wil geen slapende honden wakker maken

Zit te denken aan een paar 20mm rambakken achter elkaar. 600+ schoten. Sowieso geen verkeerd idee om in huis te hebben mocht het tegen zitten met de wind.

Lijkt me dikke prima. Er zijn echt wel goede 20mm rambakken te vinden die ideaal zijn om een showtje mee te maken. Beetje opvulling met wat 25/30mm en je hebt een prima showtje wat goed te betalen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan