Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt me wel zo slim ja.
Want omdat iemand toch even een fobtijntje afsteekt krijgt hij straks geen baan meer omdat hij een strafblad heeft...
Bepaalde beroepen uitgezonderd waar je niet meer welkom bent met een strafblad, zullen werkgevers altijd kijken of die aantekening relevant is voor de functie. Hier zou ik me totaal niet druk om maken, maar ieders situatie is uiteraard anders. Vergeet niet dat o.a. grove verkeersovertredingen ook worden geregistreerd.
Laat je niet gek maken!
Nou dan ga ik toch stoken dit jaar hoor. dan maar 100 euro en ben niet werkzaam in branched die met vuurwerk te maken hebbenBepaalde beroepen uitgezonderd waar je niet meer welkom bent met een strafblad, zullen werkgevers altijd kijken of die aantekening relevant is voor de functie. Hier zou ik me totaal niet druk om maken, maar ieders situatie is uiteraard anders. Vergeet niet dat o.a. grove verkeersovertredingen ook worden geregistreerd.
Laat je niet gek maken!
Stoken, we moeten stoken. Als iets gebleken is in dit land, is dat ze totale schijt hebben aan de hardwerkende man en/of ondernemer. Als je je aan de regels houdt, het boeit ze niet, ze zullen echt niet ons gaan belonen als we er een keurige jaarwisseling van maken. Dan is het zichzelf op de schouder kloppen kijk eens wat een goede bestuurders we zijn, laten we er een totaalverbod van maken.
Wat ik me afvraag is of ik er ook mee mag rondrijden het 29,30 of 31ste
Lijkt me duidelijk dat we komend jaar gaan stemmen op de partijen die pro vuurwerk zijn! Laat je horen!
"Het kabinet beraadt zich verder op de mogelijkheden om de handhaving van het
tijdelijke vuurwerkverbod te versterken."
Dit is ook een enge zin!
Op bezit van vuurwerk zit toch geen verbod? Ik ga gewoon mijn vuurwerk ophalen. Wie zegt dat ik dat afsteek ? Heb ik in het begin dit jaar al gekocht. Wel even de 25kg regel in de gaten houden.
Helaas heeft het geen enkele nut wat ik schrijf want het neemt niemands emotie weg.
Toch wil ik jullie allemaal extra bedanken voor de afgelopen dagen. Alle tijd en moeite die er ingestoken is om tegengeluid te geven. Dat tegengeluid is er gekomen maar helaas te laat...
Het is ook al eerder genoemd maar we moeten eigenlijk massaal verder gaan met de voorbereidingen van 2021 om toch te proberen de traditie weer op de kaart te krijgen/houden. Ik weet niet hoe maar stil staan is geen optie.
Hou jullie taai de komende tijd en maak er toch een mooi O&N van. Of je nu gaat stoken of niet.
(Ik hoop dat de lucht met O&N gewoon gevuld wordt met prachtig vuurwerk) Legaal of illegaal het maakt mij niet uit.
Ik ga de komende tijd eens goed nadenken hoe ik het in ga vullen. Vanavond trek ik even wat speciaalbiertjes open om mijn hoofd leeg te maken.