Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik twijfel nog tussen een leuk projectje met wat cakes of een grote compound. Had eigenlijk met 3x katan special 5 willen beginnen, dikke chaos maar voor de huidige prijs laat ik die toch maar even liggen :sad:

Ik denk dat het een projectje van een aantal 30 mm cakes van El Gato wordt. Erg benieuwd om die live te zien.

Bij nader inzien gaat dit hem toch maar niet worden. Dit projectje verhuist naar de late avond of misschien zelfs na 00:00 uur. Ik ga nog ff tobben over wat dan wel het eerste lontje wordt, dat ik aansteek.

Knal of fluit cake meestal, dus zal nu ook zo zijn

--> iemand nog tip voor goede NL knalcake?

Qua klappen zou je de Color Insanity kunnen overwegen van mania. Die gaan meestal per twee voor €12,50. Het zijn echter maar 10 schoten, dus je hebt er een aantal nodig denk ik.

Qua klappen zou je de Color Insanity kunnen overwegen van mania. Die gaan meestal per twee voor €12,50. Het zijn echter maar 10 schoten, dus je hebt er een aantal nodig denk ik.

Dacht misschien de Geisterblitz, maar weet niet of die echt lekker klapt..
dan heb ik 2 in 1 :)

anders wordt het de Special 4 van Katan.

Laatst bewerkt:
Ik denk ook aan zoiets, heb van vorige jaar nog een Red Thunder staan. Even iedereen wakker maken inderdaad.

Ik denk dat ik dit jaar eens met een fontein begin en daarna laat ik mn jongens wat cakes stoken en ander cat 2 spul.

Ik verwacht weer de 19-shots Mixed van Katan. Lekker 5 minuten lang vuurwerk de lucht in om te starten, mooi tempo ook voor het begin van de avond. Alleen nog even kijken wat ik er als einde aan vastknoop. Was vorig jaar goed bevallen.

Ik ga denk ik valencia style beginnen met eerst een goede 30mm single shot salute. Stipt 18u, en dan bovenstaande. Of mogelijk toch een ander projectje met kleinere cakes, lastige is dat die tegenwoordig steeds minder een reservelont hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan