Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik start denk ik met een compoundje van 70-90 schoten met een kilo kruit en daarna wat losse cakes en fonteintjes samen met me zoontje. Daarna ben ik van plan om ieder uur 4-5 cakes af te steken tot aan 12 uur. Dan gaan de boxen stuk voor stuk de lucht in

1x Cristal Crackling met stuk of 4 zena knettertonnetjes en katan blinkers en Funke bengaals vuur dingetjes ernaast. Gevolgd door 3xThunderbomb matje- 2x muffler(fluit/knalcake), 2x black strike

Om 18:00 moet er wel even lekker gestookt worden. Hier zullen vast een aantal compounds en cakes bij gezet worden. Misschien is openen met wat dikke fluit bakken wel eens lekker om te doen.

Dat verandert over het algemeen op het laatste moment nog, maar ik zit nu te denken aan een fluitcake, de Launch uit de Proline serie.

Elk jaar het zelfde om 18:00 samen met de hele straat naar buiten en iedereen steekt wat af.
Ik ga dit jaa voor wat valk big 19, valk palmwave cakes een strong celebration van mania en een transbomber.

Elk jaar het zelfde om 18:00 samen met de hele straat naar buiten en iedereen steekt wat af.
Ik ga dit jaa voor wat valk big 19, valk palmwave cakes een strong celebration van mania en een transbomber.

Dat is wel gaaf zeg met de hele straat om 18:00 naar buiten om te gaan stoken. Dat moeten we er hier ook eens invoeren.

Ben op dit moment aan het twijfelen tussen 2 opties.

Optie 1
Mini projectje met Fire Festival, Mega Maxi, Spirits, Pig, Rat, MJB Cake ( alle cakes per 2) en afsluiten met Blue Night Fire

Optie 2
Ca. 4 minuten rammen met de Evo Force One

Optie 1
Mini projectje met Fire Festival, Mega Maxi, Spirits, Pig, Rat, MJB Cake ( alle cakes per 2) en afsluiten met Blue Night Fire

Optie 2

Dat is een lastige inderdaad, maar zal zelf voor optie 1 gaan. Je hebt voor mijn gevoel dan net wat meer afwisseling, meer lontjes, ff lekker los gaan.

Optie 1

Optie 2

100% optie 1 om dezelfde reden als Wesley, je wilt 18:00 starten met ff los te gaan, wat lontjes aan te steken. Genieten van de een dikke box als de Evo Force One is voor later om wat rust te pakken :D

Tnx heren voor jullie feedback. Het word optie 1. Heb gisteren nog 22 Argento Blue Thunder op de kop weten te tikken voor een leuk prijsje.

Zit te twijfelen of ik hier 18 uur mee open of dat ik laten samenvallen met het salute salvo uit de Blue Night Fire

Pfoeh dat weet ik nog niet. Bepaal ik op het moment zelf wel.

Wel ga ik hier altijd om 18;00 even knallen, met een dikke box! Rustig opbouwen doen we niet aan, even laten zien dat we weer mogen!

Eigenlijk doe ik ook niet echt aan een opbouw / planning voor de avond. Het is dat ik dit jaar een aantal producten echt voor na 12 uur haal, maar anders gaat het gewoon op gevoel. Net waar k zin in heb :)

Dit jaar om 18:00 gaat het beginnen met een happy hardcore assortiment, lekker rustig aan. Daarna de insane monsterbox en de extreme monsterbox. Gevolgd door 2x bonbridge thunder storm, 2x shaking shaggy de #4 van katan en 2x Mercur cake De laatste vier gaan tegelijk de lucht in. Niet per se kwaliteit misschien maar wel lekker rammen.

Pfoeh dat weet ik nog niet. Bepaal ik op het moment zelf wel.

Wel ga ik hier altijd om 18;00 even knallen, met een dikke box! Rustig opbouwen doen we niet aan, even laten zien dat we weer mogen!

Eigenlijk doe ik ook niet echt aan een opbouw / planning voor de avond. Het is dat ik dit jaar een aantal producten echt voor na 12 uur haal, maar anders gaat het gewoon op gevoel. Net waar k zin in heb :)

Dit dus. Ik doe het precies hetzelfde. heb geen volgorde of wat dan ook. Ik zie t wel als ik t pak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan