VuurwerkExpress
VWC lid
Jazeker, beide shows worden met meerdere camera's gefilmd.Word het gefilmd?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jazeker, beide shows worden met meerdere camera's gefilmd.Word het gefilmd?![]()
Wachten jullie tot 6 uur?
Elk jaar het zelfde om 18:00 samen met de hele straat naar buiten en iedereen steekt wat af.
Ik ga dit jaa voor wat valk big 19, valk palmwave cakes een strong celebration van mania en een transbomber.
Ben op dit moment aan het twijfelen tussen 2 opties.
Optie 1
Mini projectje met Fire Festival, Mega Maxi, Spirits, Pig, Rat, MJB Cake ( alle cakes per 2) en afsluiten met Blue Night Fire
Optie 2
Ca. 4 minuten rammen met de Evo Force One
Ben op dit moment aan het twijfelen tussen 2 opties.
Optie 1
Mini projectje met Fire Festival, Mega Maxi, Spirits, Pig, Rat, MJB Cake ( alle cakes per 2) en afsluiten met Blue Night Fire
Optie 2
Ca. 4 minuten rammen met de Evo Force One
Pfoeh dat weet ik nog niet. Bepaal ik op het moment zelf wel.
Wel ga ik hier altijd om 18;00 even knallen, met een dikke box! Rustig opbouwen doen we niet aan, even laten zien dat we weer mogen!
Eigenlijk doe ik ook niet echt aan een opbouw / planning voor de avond. Het is dat ik dit jaar een aantal producten echt voor na 12 uur haal, maar anders gaat het gewoon op gevoel. Net waar k zin in heb![]()