Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben juist dit jaar wat meer na gaan denken over een mooie volgorde om producten te schieten. Natuurlijk beginnen we rond 18:00 even met wat flink vuurwerk, maar qua losse cakes schieten wil ik het langzaam opbouwen richting 0:00.
Denk dat de Fire Festival ook om 18:00 de lucht in gaat. Na flink wat gas gegeven te hebben ois het ook wel lekker om er een sierlijk stuk bij te hebben.
Ik denk dat ik rustig begin met wat fonteinen te stoken. Mooi met de kids rustig beginnen zodat hun ook mooi bezig kunnen gaan. Daarna zal er wel een aantal cakes en 1-2 compounds gestookt gaan worden, welke dat precies zijn zie ik op dat moment wel.
Ik begin om 18.00 uur met het volgende op volgorde:
1x Funke Goldcracker Fontane
1x losse cake Brasilian Box
1x losse cake Ultimate City Trip
1x Magnum Mega Mine
1x Tropic Scream tegelijk met 4x Rubro Heavy Legend 16
Eigenlijk plan ik nooit van tevoren waar ik om 18:00 uur mee ga beginnen. Dit verloopt gewoon spontaan en ook voor dit jaar heb ik wat dat betreft nog geen planning. Maar de Mega Mine vond ik tijdens de demo van Holten echt indrukwekkend en ik ben onwijs benieuwd hoe deze in de straat overkomt. Daarnaast laat je met deze topper meteen weten dat je bent begonnen met stoken, dus ik denk dat dit jaar de Mega Mine een grote kanshebber is, om als eerste om 18:00 uur af te steken.
Ligt er maar net aan wat ik nog de bunker kan pakken.
Om 18.00 gaat er bij de winkel een zwikkie de lucht in wat we samen met het personeel doen om de verkoop mee af te sluiten.
Inmiddels weet de buurt dat uitaard ook en hebben we leuk publiek ook
Bij mij gaat er om 6 uur altijd een salute cake de lucht in. lekker veel herrie maken zodat de straat weet dat de mooiste tijd is begonnen. daarna steek meestal nog ff een paar cakes aan en dan eerst weer lekker opwarmen. Ik twijfel nog of ik de final fate om 6 uur doe dit jaar (heb er 2 van) maar heb ook nog genoeg andere salute cakes om uit te kiezen.
Ik denk dat ik dit jaar begin met Devil's dynamite! Een grote box, maar niet mijn beste. Het begin met die vlugge pearls na elkaar trekt aandacht, en dan die dikke klappers! Laat iedereen maar weten dat we zijn begonnen. Ook de eindknal is wel mooi als 'opening'.
De rest van de avond laat ik redelijk spontaan verlopen. Het einde weet ik wel: die bestaan uit een transbomber, waarbij de finalecake doorge(snel)lont zit aan 4x The Scream.