Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb nog 1 Gravity en 1 Heavy Legend 16 van vorig jaar en maak daar een projectje mee in combinatie met wat kleine cakes, in oplopend tempo, van 6 shots (2x Black Cat van Katan) - 9 shots (Lost Control van China Red) - 16 shots (Heavy Legend 16s van Rubro) en dan dus die Gravity
Mijn 1800 uur projectje worden zo'n 100 mortiertjes, whistling Thunder Queens, Binkies, Thunderkings, Kung Fu 1 2 3 mortieren, Big Shots mortieren, daarna een air damage (64schots salute blokje), daarna een Salute in Shock 2 en tot slot 2 Happy thunder Q's.
Ik denk 2 Werewolf in V-shape gevolgd door 2x Yellow River in I-Shape gevolgd door een waaiertje gecombineerd met 3x Fierce Assasin in W-shape en 2 x Salute cake 2.
Een full traction (katan replica van de cruel traction)
Als ik alsnog besluit om die later op de avond per 2 te gaan schieten dan begin ik met de We Like It of wat kleine cakes die ik gratis bij mijn wolff bestelling krijg.
Waarschijnlijk gewoon wat losse potten maar het volgende lijkt mij ook wel leuk om mee te beginnen als klein projectje:
weco vulkaan
Massive
Killer Instinct
2 x Gravity