Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk te beginnen met een Red blink (rode stroboscoop licht) en daarna een Blue Blood ofzo die ik gratis kreeg.

Eerst om 10 uur een klein salutepotje om die traditie in ere te houden en om 18 uur begin ik dan met een mat.

Om 10:00, Fang Shui Pao, Thunder Cracker, Sick 6, Musquito Farts, Ugly Joe en ander knalvuurwerk.

Om 18:00, Noisy 300 en Crackling Pearls. Terwijl deze afgaan, fonteinten en ander klein siervuurwerk.

Hier word er overdag ook gewoon gestookt, omdat het soort van gedoogd word.

Maar om 18:00 zal ik denk ik de Smash box 2 van Pangu schieten! Gelukkig de 2015 versie op de kop getikt, dus dat word zeker genieten.

Pfoe, Keuzes... zowiezo de beroertjes Die wil ik zeker proberen verder weet ik het niet, laat het aan het moment over ....... ��

Heb nog 1 Gravity en 1 Heavy Legend 16 van vorig jaar en maak daar een projectje mee in combinatie met wat kleine cakes, in oplopend tempo, van 6 shots (2x Black Cat van Katan) - 9 shots (Lost Control van China Red) - 16 shots (Heavy Legend 16s van Rubro) en dan dus die Gravity

Dat is het 18:00 uur showtje :)

Ik twijfel nog tussen de Rubro event immortal gold, of het afsteken van 3x (tegelijk) de strong celebration pot nummer 3.

Mijn 1800 uur projectje worden zo'n 100 mortiertjes, whistling Thunder Queens, Binkies, Thunderkings, Kung Fu 1 2 3 mortieren, Big Shots mortieren, daarna een air damage (64schots salute blokje), daarna een Salute in Shock 2 en tot slot 2 Happy thunder Q's.

Ik denk 2 Werewolf in V-shape gevolgd door 2x Yellow River in I-Shape gevolgd door een waaiertje gecombineerd met 3x Fierce Assasin in W-shape en 2 x Salute cake 2.

Eerst een Bardarbunga fontein en dan een Salute Report. Even laten weten dat het weer mag!

Een full traction (katan replica van de cruel traction)

Als ik alsnog besluit om die later op de avond per 2 te gaan schieten dan begin ik met de We Like It of wat kleine cakes die ik gratis bij mijn wolff bestelling krijg.

Waarschijnlijk gewoon wat losse potten maar het volgende lijkt mij ook wel leuk om mee te beginnen als klein projectje:
weco vulkaan
Massive
Killer Instinct
2 x Gravity

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan