GewoonMarco
VWC lid
Ik begin met een Sick Six cakebox ( Rubro ) , daarna 1x Return of the Phoenix tegelijk met een Valk TI Thunder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waarom toch altijd 18:00 uur en geen oldskool 10:00 uur?Zwarte piet verdwijnt al,moeten alle tradities maar verdwijnen![]()
Bij velen hier heerst toch een taboe op 10:00 beginnen. Ik begin ook 10:00 of ergens daar.. Wel buiten het dorp om mensen ook niet in de kaart te spelen. Dat risico neem ik maar ook respect voor degenen die het niet doen..
Om 00:00 gaat de drone de lucht ff in denk ik![]()
Het heeft (in mijn geval) niets met taboe te maken, maar respect voor de regelgeving. We moeten elk jaar al vrezen voor strengere regels, vuurwerk vrije zones, scheven gezichten, etc. Daarom houdt ik me netjes aan de afsteek regels.
Overigens netjes dat je rekening houdt met de omgeving, dat zien we helaas nog wel eens anders...
Voor de kleintjes een meterpakket, wat sick 6 pijlen, dan de cakes van de monster ride van Wolf, afgewisseld met de Family Party cakes om te eindigen met de Lion van Pangu.
Daaromheen wat jumping Jacks wondertolletjes, knetterlinten etc.
Dat zou genoeg moeten zijn voor de kleintjes van tussen 2 en 4 denk ik zo...
We zitten met een ander gezin op een vakantiepark in Andijk, Hopelijk is het daar geen doodse boel en wordt er niet moeilijk gedaan over vuurwerk.
Vorig jaar op een vuurwerkvrij park gezeten. Toen alles om 7u de lucht in gejaagd ik n een nabij gelegen dorp, maar het was de hel om 12u met alleen sterretjes en heel ver weg vanalles moois de lucht in zien en horen gaan. Eens maar noooooit meer.
kan ik je vertelen dat dooiboel woord en er niks afgestoken mag woorden dus 2 hell voor je
![]()
We trekken wat uit de bunker en steken het af, vorig jaar staken we dozen vol wonderfull sky af van China red. ik geloof 6 dozen tegelijk dus dat was wel een spektakel..
dit jaar prive weet ik het niet..
Dat ligt er aan op welk vakantiepark hij zit. Op "Het Grootslag" melden ze het volgende op hun site:
"Vier samen met de andere gasten op het park Oud en Nieuw. Ga ’s avonds de dijk op waarvandaan u uitzicht heeft over het IJsselmeer op Medemblik, Wervershoof, en natuurlijk Andijk. Bekijk van daar ook al het vuurwerk en maak er een unieke ervaring van! Ook mag er op het park zelf vanaf 22.00 uur vuurwerk afgestoken worden."
Zit op Ijsselhof. Kan niks op de site vinden over vuurwerk. Lijkt me dat het dan wel gewoon mag. Heb ook niks illegaal.