Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hou het om 18.00 heel klein.
Ultimate Shots (3 stuks), 6x shocks, 1x Bonbini Palm.

Om uurtje of 22.00 nog een paar ultimate shots (3 stuks), 6x shocks, 1x Bonbini Palm en waarschijnlijk nog wel een kleine cake.

Voor de rest weinig klein spul dit jaar het echte vuurwerk begint om 0.00 uur! :-)

Een crazy screamers met iets als een happy thunder q

Vervolgens lekker fonteintjes uit die old school pakketjes

Waarom toch altijd 18:00 uur en geen oldskool 10:00 uur?Zwarte piet verdwijnt al,moeten alle tradities maar verdwijnen:idea:

Bij velen hier heerst toch een taboe op 10:00 beginnen. Ik begin ook 10:00 of ergens daar.. Wel buiten het dorp om mensen ook niet in de kaart te spelen. Dat risico neem ik maar ook respect voor degenen die het niet doen..

Om 00:00 gaat de drone de lucht ff in denk ik :)

Bij velen hier heerst toch een taboe op 10:00 beginnen. Ik begin ook 10:00 of ergens daar.. Wel buiten het dorp om mensen ook niet in de kaart te spelen. Dat risico neem ik maar ook respect voor degenen die het niet doen..

Om 00:00 gaat de drone de lucht ff in denk ik :)

Het heeft (in mijn geval) niets met taboe te maken, maar respect voor de regelgeving. We moeten elk jaar al vrezen voor strengere regels, vuurwerk vrije zones, scheven gezichten, etc. Daarom houdt ik me netjes aan de afsteek regels.

Overigens netjes dat je rekening houdt met de omgeving, dat zien we helaas nog wel eens anders...

Het heeft (in mijn geval) niets met taboe te maken, maar respect voor de regelgeving. We moeten elk jaar al vrezen voor strengere regels, vuurwerk vrije zones, scheven gezichten, etc. Daarom houdt ik me netjes aan de afsteek regels.

Overigens netjes dat je rekening houdt met de omgeving, dat zien we helaas nog wel eens anders...

Nee taboe is niet goed verwoord inderdaad.. Maar ik heb niet zo veel met regels. Regels zijn er in mijn ogen voor 'domme' mensen die niet zelf kunnen nadenken.
En ook ik heb de laatste jaren wel mensen voorbij gehad terwijl ik afstak en niks dan positieve reactie's. Ook altijd alles netjes opgeruimd en ook niet met hele zware knallers in de weer.. dus ja..

Maar jij bent het schoolvoorbeeld. Wou dat ik me zo lang kon inhouden maar dat lukt me niet. Ook vind ik dat ik die dag meer dan verdiend heb als liefhebber.
Als 1 iemand wat verkeerd had gedaan en de hele klas werd 'gestraft' werkte ik daar ook nooit aan mee. Soort principe kwestie.. en ja.. ik was de enige die daar voor wegliep.. Zit in het aard van het beestje.
Gewoon je verstand gebruiken en genieten meer is het niet.

Dat kan ik nu nog niet zeggen. Zie dan wel misschien wel een confetti shooter gewoon omdat blij ben dat er weer afgestoken mag worden

Ik trek jouw mening heel goed, al ben ik het niet met je eens. Regels zijn er in mijn ogen niet voor de dommen, maar juist tegen die mensen.

Jij klinkt als iemand die weloverwogen keuzes maakt die rekening houdt met anderen. Helaas geldt dat niet voor iedereen...

Wat betreft het schoolvoorbeeld: ik stook al 4 maanden cat. 1, het is niet anders...

Ik begin gewoon zoals elk jaar ( sinds de tijden zijn veranderd zijn ) rond de middag met ongeveer 5 vrienden, die hele 18:00 regel kan me gestolen worden eerlijk gezegd.

Voor de kleintjes een meterpakket, wat sick 6 pijlen, dan de cakes van de monster ride van Wolf, afgewisseld met de Family Party cakes om te eindigen met de Lion van Pangu.

Daaromheen wat jumping Jacks wondertolletjes, knetterlinten etc.

Dat zou genoeg moeten zijn voor de kleintjes van tussen 2 en 4 denk ik zo...

We zitten met een ander gezin op een vakantiepark in Andijk, Hopelijk is het daar geen doodse boel en wordt er niet moeilijk gedaan over vuurwerk.

Vorig jaar op een vuurwerkvrij park gezeten. Toen alles om 7u de lucht in gejaagd ik n een nabij gelegen dorp, maar het was de hel om 12u met alleen sterretjes en heel ver weg vanalles moois de lucht in zien en horen gaan. Eens maar noooooit meer.

:bonk:kan ik je vertelen dat dooiboel woord en er niks afgestoken mag woorden dus 2 hell voor je:cry:

We trekken wat uit de bunker en steken het af, vorig jaar staken we dozen vol wonderfull sky af van China red. ik geloof 6 dozen tegelijk dus dat was wel een spektakel..

dit jaar prive weet ik het niet..

:bonk:kan ik je vertelen dat dooiboel woord en er niks afgestoken mag woorden dus 2 hell voor je:cry:

Dat ligt er aan op welk vakantiepark hij zit. Op "Het Grootslag" melden ze het volgende op hun site:
"Vier samen met de andere gasten op het park Oud en Nieuw. Ga ’s avonds de dijk op waarvandaan u uitzicht heeft over het IJsselmeer op Medemblik, Wervershoof, en natuurlijk Andijk. Bekijk van daar ook al het vuurwerk en maak er een unieke ervaring van! Ook mag er op het park zelf vanaf 22.00 uur vuurwerk afgestoken worden."

Dat ligt er aan op welk vakantiepark hij zit. Op "Het Grootslag" melden ze het volgende op hun site:
"Vier samen met de andere gasten op het park Oud en Nieuw. Ga ’s avonds de dijk op waarvandaan u uitzicht heeft over het IJsselmeer op Medemblik, Wervershoof, en natuurlijk Andijk. Bekijk van daar ook al het vuurwerk en maak er een unieke ervaring van! Ook mag er op het park zelf vanaf 22.00 uur vuurwerk afgestoken worden."

Zit op Ijsselhof. Kan niks op de site vinden over vuurwerk. Lijkt me dat het dan wel gewoon mag. Heb ook niks illegaal.

Zit op Ijsselhof. Kan niks op de site vinden over vuurwerk. Lijkt me dat het dan wel gewoon mag. Heb ook niks illegaal.

Ik heb het even aan de Ijselhof gevraagd.
Dit is wat ze net hebben geantwoord:

"Het is toegestaan om vuurwerk af te steken op het park.
De resten van het afgestoken vuurwerk moeten indien dan wel opgeruimd worden."

Ik zeg: Gelukkig nieuwjaar! :p

Zoals de laatste jaren het geval is de nodige goede Cruise Rockets en wat andere pijlen die ik noch heb, een paar knalblokken en een ratelband.

Wolff - Pole Position 1000s fluitbakje
2x Valk Ti Thunder Salute 64s knalblok
(*liggende aan hoe donker het is) Broekhoff (Crown Coll.) - Blinking Sky

Om 18.00 ga ik de Important Pyro Show afsteken, waarbij ik de middelste cake van de box vervang voor de Ultimate Screamer van Orange Label voor wat extra kabaal :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan