Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel traditie getrouw steek ik nu al een aantal jaar 2 96 shots pearl potjes af samen met een goedkoop spinner potje. Ik blijf spinners met blink een geweldig effect vinden als het nog niet volledig donker is.

Nog geen flauw idee. Denk een paar boxen achter elkaar om gelijk goed af te trappen met een kleine finale ofzo. Ff die buurt wakker rammelen!

10.00 uur opening:

Tropic Scream Salute

tegelijk:
Wolff Return of the Phoenix
Valk TI Thunder

18.00 uur:

Vuurwerkmania Strong Celebration

tegelijk:

Return of the Phoenix
2x Cairo Crackling
10 uur opening wordt iets aangepast op deze volgorde achter elkaar:

1x Funke Cracker Fontane
2x Funke Hollenfeuers tussendoor

tegelijk:
1x Rubro Delicious Thunder
1x fluitbak 300 shots ( geen idee welke nog, even tijdens de losse verkoop kijken wat er beschikbaar is )

tegelijk:
1x Wolff Return of the Phoenix
1x Valk TI Thunder

dit jaar maar eens een camera zetten op een statief op een goede afstand, zodat ik het eens mooi kan filmen zonder telefoon of camera in de hand te houden .

afgelopen jaar werd het 10 uur project ook gefilmd door iemand anders , maar werd alleen de grond gefilmd en niet wat de lucht in ging...

Qua kosten had ik beter een mooie compound kunnen neerzetten maar het is een beetje “traditie” geworden om een aantal cakes neer te zetten.

Wckd winners, thunderboltjes tussendoor, ti-furry tussen door en twijfel nog als “finale” de king crackling of Caïro.

400s Total Display shots of Ultimate Mixed Display 300s.
Ben nog niet eerder met een compound gestart om 18u gestart en lijkt mij gezien beide aanwezig prima om 1 om 18u te doen en 1 om 00.05.

Welke zouden jullie wanneer doen?

4x Ti Fury - tegelijk
1x Fu University
1x Atmosphere
1x Wizzard

Achterelkaar.

Wilde oorspronkelijk 2 maal de ROTP en 2 maal de Caïro tegelijk doen, maar gekozen om wat meer (en langer) te genieten :-) De ROTP zijn behoorlijk duur vind ik €30ps dus eruit gelaten. En de Cairo's komen na 00:00u wel. Wordt even lekker knallen zo om 18:00u.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan