Wat steek jij als eerste af om 18.00 's-avonds ?

Hallo vuurwerk liefhebbers !

laat jullie niet bang maken om pas om 18.00 te beginnen.
het is een nieuwe regel die niet te handhaven is.
2 vrienden van mij werken bij de politie en die vragen zich ook af hoe ze dit moeten aanpakken.
ze zullen je heus niet gelijk op de bon slingeren als jij je vuurwerk staat te stoken op een normale manier.
mensen die dit wel op een verkeerde manier doen en dingen kapot maken die kunnen wel een bon verwachten.
het is een feestdag. dus ook ik begin gewoon om 10.00 zoals alle jaren zijn geweest. laat me niet gek maken in iedergeval. wens ik jullie ook een knallend uiteinde!!!!

2 min voor 18:00 wordt er een remix gestart met een countdown van 10 naar 0 erin verwerkt.
Dan vol gas ha ha.

De kaarsjes in de woonkamer:D

Misschien nog even kijken of ik een dik pijltje of een paar mooie singleshotjes kan scoren.

Laten wij als vuurwerkliefhebbers ons in ieder geval aan de 18.00 regel houden. :)

Ik begin met een gouwe ouwe chinese rol zoals het hoort. (lekker illegaal, want vanaf 18.00 mag natuurlijk alles :') )

Nog geen idee maar hoorde gister dat we ergens gaan verzamelen met afstekers uit verschillende woonplaatsen. Dus gaat goed komen. Stipt 18.00uur word het chaos :cool:

Back
Bovenaan