Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net zo als veel hier begin ik niet direct om 00:00. Eerst eens kijken wat er om me heen afgestoken wordt, liefst vanaf de zolderkamer, want vanaf daar heb ik mooi overzicht over de wijk. Echt een geweldig gezicht en een onevenaarbaar spektakel.

Meestal hervat ik zelf het stoken weer rond 0:30 en dan moet de rest ook weten dat ik weer begonnen ben! Dat zal dus iets met lekker tempo en goede burst worden, misschien wel de Bad #ss box van Mania of de Azure Dragon van Pangu. Maar wat het definitief wordt weet ik echt pas op het moment zelf :D

Ik begin nadat ik mijn gezin en buren etc de beste wensen heb gewenst:)
Tegen 00:10uur start ik traditie getrouw met de Crystal Crackling en flitsers eromheen en daarbij de funke bengaals vuur. Erna de Tournament box(van 2 kanten aangestoken)- Berlin box - 2x red maroon tegelijk -nogmaals de Berlin Box - escape from Hell - W-Triple Layer - Mythology display box - Cairo Crackling - 3x Mega Mine

OW ging enkel om waarmee er gestart wordt he:angel:

Ik begin nadat ik mijn gezin en buren etc de beste wensen heb gewenst:)
Tegen 00:10uur start ik traditie getrouw met de Crystal Crackling en flitsers eromheen en daarbij de funke bengaals vuur. Erna de Tournament box(van 2 kanten aangestoken)- Berlin box - 2x red maroon tegelijk -nogmaals de Berlin Box - escape from Hell - W-Triple Layer - Mythology display box - Cairo Crackling - 3x Mega Mine

OW ging enkel om waarmee er gestart wordt he:angel:
Poe hee dat belooft een mooi showtje te wordem

Wachten tot 00:30 is echt aan te raden. Dan heb je pas echt door wat er om je heen allemaal de lucht in gaat, zo mooi! M’n buurman en stookmaatje blijft dit jaar toch thuis zei hij vanavond, vakantie ging niet door. Dus denk dat we hier in de straat beginnen met de Hurricane, een echt machtig blok van Hamstra in Ermelo. Gewoon pure sensatieXXL. Zelf denk ik te beginnen met Tropic Scream en Cruelty. Moet alleen de Tropic Scream nog scoren. Maar zou ook zo de Strong Celebration kunnen worden waar ik mee ga beginnen na 00:00.

Plannen zijn gewijzigd, zal vast nog wel weer een keer gebeuren:bonk:. De keus van de buurman is gevallen op de Tournament Box. Die zal om 00:15 de lucht in gaan gok ik. Zelf wil ik daarna misschien wel beginnen met gewoon een Chuckoo Chuckoo Funke fonteintje. Daarna denk ik de Crossette Switch van Broekhof met daarachteraan de Cruelty. Rustig opbouwen dus. En daarna zien we wel weer verder. Genoeg moois in elk geval.

Of begin ik toch met wat meer geweld, 3x Avalanche Thunder :bonk:

Nu al keuzestress dus haha:bonk::bonk:

Ik denk de fire festival met daarna doorgelont de triple X, om dan door te gaan naar 2x geisterblitz (2019) en 2x crashbox doorgelont. Dan weet de buurt wel dat we weer begonnen zijn met het grotere spul :)

Dit wel nadat ik de buurt hun kwartiertje heb gegund, meer als dat ook niet want heb nog veel te veel compounds er doorheen te jassen na 00:00u.

Dat zal er dit jaar helemaal aan liggen wat de regels zijn op dat moment. Als we met de groep mogen zijn dat worden het wat fonteinen en intussen zetten we de show klaar. Mag er bijna niks en ben ik thuis dan word het gelijk een blok en nog 1 en nog 1 en nog 1 en nog 1....

Zoals het er nu uitziet wordt het de snowstorm 1.0. Heb ik nog staan ergens in een schuurtje in het land. Mooi blok om lekker knallend het nieuwe jaar in te luiden. Even twee keer kijken of er geen politieauto op het eerder afgestoken cat 1 is gekomen en dan lekker genieten. Ik weet dat in ieder geval de directe buren er ook van genieten, en de rest zullen we zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan