Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt me een mooie begin. Als je de filmpjes ziet dan gaan die fonteinen goed tekeer dus met 10 tegelijk zal dat best heftig zijn.Het eerste dat aangestoken word is een aansteekfakkel. Om vervolgens een klein chaos showtje te schieten. Hoe het er nu voor staat begin ik met 5x 888 fontein en 5x 999 fontein samen te gelijk.
Dat lijkt me een mooie begin. Als je de filmpjes ziet dan gaan die fonteinen goed tekeer dus met 10 tegelijk zal dat best heftig zijn.
Dat zijn ook van die heerlijke herrie makers ja. Die heb ik afgelopen jaar ook in meervoud (5 stuks) gestookt en dat is mij ook heel goed bevallen. Dit jaar heb ik net als jij de 888 en 999 fonteinen hiervoor gekocht en ook bij mij is het plan om die 5 om 5 tegelijk te stoken. Dat zal niet om 0.00 zijn maar juist als het geweld een beetje afneemt dus ik denk zo rond 1.00 uur.Ik ben een paar jaar geleden begonnen met 8x de Popcorn fontein. Dat spektakel was zoveel meer dan verwacht.
Om 00:00 uur? Die heb ik voor mijn 19:00 uur show. Wanneer er echt de rust en aandacht voor is. Om als eerste af te steken om 00:00 uur twijfel ik nog tussen de Break Out of de Thermal JewelsVoornemen is de Something Different van Wolf.
Dat snap ik wel ja al is de Somthing Different ook mooi om een showtje mee te beginnen, maar als stand alone zou ik hem ook zeker voor 00:00 uur doen en niet tussen al dat geweld.Om 00:00 uur? Die heb ik voor mijn 19:00 uur show. Wanneer er echt de rust en aandacht voor is. Om als eerste af te steken om 00:00 uur twijfel ik nog tussen de Break Out of de Thermal Jewels
Ik vermoed 2 zena fonteinen gevolgd door een paar salute cakes.
Zit echter nog wel met de vraag wat is nou de beste/hardste salute cake voor een leuk prijsje,want dan moet ik die nog aanschaffen![]()
Ik snap jullie opmerkingen ook! Had me vergist, bedoelde fire festival ! Geen idee waarom ik die door elkaar haalde.. Wordt Fire Festival met direct daaropvolgend de Color Hypnose! We beginnen lekker kleurrijk.Dat snap ik wel ja al is de Somthing Different ook mooi om een showtje mee te beginnen, maar als stand alone zou ik hem ook zeker voor 00:00 uur doen en niet tussen al dat geweld.
Ah kijk, dat is wel een verschil ja. De Fire Festival is een mooie om mee te beginnen en dit zijn juist de artikelen waar het meest over na gepraat wordt.Ik snap jullie opmerkingen ook! Had me vergist, bedoelde fire festival ! Geen idee waarom ik die door elkaar haalde.. Wordt Fire Festival met direct daaropvolgend de Color Hypnose! We beginnen lekker kleurrijk.