Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen jaar zo’n fluitbakje 800 schots van Wolff afgestoken. Is me goed bevallen. Dit jaar de 500 schots versie maar aanschaffen, de 800 kan ik nergens meer vinden.

Het eerste dat aangestoken word is een aansteekfakkel. Om vervolgens een klein chaos showtje te schieten. Hoe het er nu voor staat begin ik met 5x 888 fontein en 5x 999 fontein samen te gelijk.

Het eerste dat aangestoken word is een aansteekfakkel. Om vervolgens een klein chaos showtje te schieten. Hoe het er nu voor staat begin ik met 5x 888 fontein en 5x 999 fontein samen te gelijk.
Dat lijkt me een mooie begin. Als je de filmpjes ziet dan gaan die fonteinen goed tekeer dus met 10 tegelijk zal dat best heftig zijn.

Ik ben een paar jaar geleden begonnen met 8x de Popcorn fontein. Dat spektakel was zoveel meer dan verwacht.
Dat zijn ook van die heerlijke herrie makers ja. Die heb ik afgelopen jaar ook in meervoud (5 stuks) gestookt en dat is mij ook heel goed bevallen. Dit jaar heb ik net als jij de 888 en 999 fonteinen hiervoor gekocht en ook bij mij is het plan om die 5 om 5 tegelijk te stoken. Dat zal niet om 0.00 zijn maar juist als het geweld een beetje afneemt dus ik denk zo rond 1.00 uur.

De boel nog maar een keer omgegooid..Hakutaku gaat naar 18 uur project. Wat het om 00 uur wordt laat ik voorlopig toch nog even open..sowieso iets met een waaier

Om 00:00 uur? Die heb ik voor mijn 19:00 uur show. Wanneer er echt de rust en aandacht voor is. Om als eerste af te steken om 00:00 uur twijfel ik nog tussen de Break Out of de Thermal Jewels
Dat snap ik wel ja al is de Somthing Different ook mooi om een showtje mee te beginnen, maar als stand alone zou ik hem ook zeker voor 00:00 uur doen en niet tussen al dat geweld.

meestal begin ik met de 1.2 100 shots blokjes en eindig met de grootste compounds, gevolgd door een paar Caïro crackeling.

Ik vermoed 2 zena fonteinen gevolgd door een paar salute cakes.
Zit echter nog wel met de vraag wat is nou de beste/hardste salute cake voor een leuk prijsje,want dan moet ik die nog aanschaffen 🤔

Dat snap ik wel ja al is de Somthing Different ook mooi om een showtje mee te beginnen, maar als stand alone zou ik hem ook zeker voor 00:00 uur doen en niet tussen al dat geweld.
Ik snap jullie opmerkingen ook! Had me vergist, bedoelde fire festival ! Geen idee waarom ik die door elkaar haalde.. Wordt Fire Festival met direct daaropvolgend de Color Hypnose! We beginnen lekker kleurrijk.

Ik snap jullie opmerkingen ook! Had me vergist, bedoelde fire festival ! Geen idee waarom ik die door elkaar haalde.. Wordt Fire Festival met direct daaropvolgend de Color Hypnose! We beginnen lekker kleurrijk.
Ah kijk, dat is wel een verschil ja. De Fire Festival is een mooie om mee te beginnen en dit zijn juist de artikelen waar het meest over na gepraat wordt.

Ik neem me zelf altijd voor om rustig te proosten en lekker even om me heen te kijken voordat ik zelf ga stoken. Maar in de praktijk heb ik vaak me jas al aan voor dat de champagne op is, en pak ik wat ik pakken kan. Achter af weet ik dan amper meer wat ik gestookt heb, dus dit jaar toch maar echt anders doen.🤔 ik denk dat ik ga beginnen met de obsessed poema.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan