Wat steek jij als eerste af om 00:00 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem me zelf altijd voor om rustig te proosten en lekker even om me heen te kijken voordat ik zelf ga stoken. Maar in de praktijk heb ik vaak me jas al aan voor dat de champagne op is, en pak ik wat ik pakken kan. Achter af weet ik dan amper meer wat ik gestookt heb, dus dit jaar toch maar echt anders doen.🤔 ik denk dat ik ga beginnen met de obsessed poema.
Super herkenbaar 😂

Ik neem me zelf altijd voor om rustig te proosten en lekker even om me heen te kijken voordat ik zelf ga stoken. Maar in de praktijk heb ik vaak me jas al aan voor dat de champagne op is, en pak ik wat ik pakken kan. Achter af weet ik dan amper meer wat ik gestookt heb, dus dit jaar toch maar echt anders doen.🤔 ik denk dat ik ga beginnen met de obsessed poema.
Heel herkenbaar

Om 00:00 kan ik me niet herinneren dat ik iets heb afgestoken. Meestal ervoor of erna zodat ik ook van de buurt kan genieten

Begin dit jaar rustig met een fontein, maar niet exact om 00:00 uur, waarschijnlijk rond 00:15 .

Heb voor 00:00 uur de jas altijd wel aan zodat ik meteen naar buiten kan rennen, als er visite is iedereen gelukkig nieuwjaar wensen en dan ren ik naar buiten .

Al zeg ik nu wel dat het een fontein wordt, maar door de adrenaline op dat moment kan het best zijn dat het toch een cake wordt🤣

• Like
Waarderingen: Nero
Begin dit jaar rustig met een fontein, maar niet exact om 00:00 uur, waarschijnlijk rond 00:15 .

Heb voor 00:00 uur de jas altijd wel aan zodat ik meteen naar buiten kan rennen, als er visite is iedereen gelukkig nieuwjaar wensen en dan ren ik naar buiten .

Al zeg ik nu wel dat het een fontein wordt, maar door de adrenaline op dat moment kan het best zijn dat het toch een cake wordt🤣
Hier is het ook altijd anders dan van te voren bedacht.

Ik vermoed 2 zena fonteinen gevolgd door een paar salute cakes.
Zit echter nog wel met de vraag wat is nou de beste/hardste salute cake voor een leuk prijsje,want dan moet ik die nog aanschaffen 🤔
Ik heb hier nog is over zitten nadenken,en het kan zomaar zijn dat ik er 3 cairo's in waaier vorm voor in de plaats ga doen :d
Om daarna 1st is af te wachten en te kijken naar wat de rest afsteekt,alvorens ik met m'n eigen spul aan de gang ga.

Voorheen maakte ik hele plannen.. door mijn enthousiasme weet ik dat de planning direct de prullenbak in kan gaan want zodra het 1800 uur is ben ik meestal van god los en niet te houden.

Sta altijd eerst een minuut of 10 om me heen te kijken wat er gebeurt en denk dat ik dit jaar start met de Boombastic van Wolff

Voorheen was mijn collectie nooit zo groot en was het als eerste een fontein gevolgd door de losse cakes en als laatste de compounds. Dit jaar is de collectie groter dus begin ik denk ik een keer met een compound of waaier zoals de Bull.

Eerst net als de meesten even afwachten en de beste wensen overbrengen aan de buurt. Dan paar 30mm cakes/ compounds om vervolgens een mooie show te schieten van een tiental compounds. Erna lekker door stoken.

Om 00:00 zal er sowieso niets gestookt worden, wachten zeker tot 00:30. Eert genieten van alles wat er hier allemaal de lucht in gaat, en dat is gelukkig redelijk wat. Maar het eerste wat we gaan afsteken is nog niet helemaal duidelijk, maar zou zo maar de splitting rainbow of tailgate fan kunnen zijn.

Ik begin wel direct om 00:00. De buurt wacht juist op mij dus anders gebeurt er niks haha. Ik begin met een aantal 888 en 999 fonteinen te gelijk en daarna starten we met de compounds.

Oorspronkelijk plan was een kleurspektakel opbouwend naar goud met Fire Festival gevolgd door Color Hypnose, maar helaas krijg ik die laatste niet uitgeleverd. In plaats daarvan de Armageddon aangeboden gekregen en daar begin ik nu de show mee. Gaan we gelijk knallen in het goud met de Armageddon gevolgd door de Lion. Fire Festival komt nu later in de show terug :)

Ik begin wel direct om 00:00. De buurt wacht juist op mij dus anders gebeurt er niks haha. Ik begin met een aantal 888 en 999 fonteinen te gelijk en daarna starten we met de compounds.
Alles neerzetten duurde toch wat langer dan gepland, dus dat direct om 00:00 uur schieten is mislukt. Voordat alles klaarstond was het 00:15 uur. Verder wel alles mooi verlopen als gepland.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan