Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Niks. Ik stook al mijn vuurwerk al op voor 12 uur zodat ik daar maximaal van kan genieten en vervolgens om 12 uur nog alle oog heb om te genieten van het vuurwerk van een ander
Twijfel op dit moment tussen Tailgate Fan en Noi Z. Wacht met mijn definitieve keuze als ik de Magnum demo heb gezien..ben wel heel benieuwd naar die nieuwe mixed shape met tails van Magnum
Vorig jaar begonnen met de transbomber en erna de Kingsman om lekker de aandacht te trekken. Dat laatste lukte zeker. Ze vlogen horizontaal door de straat.
Plop! Een Moët & chandon imperial nectar.
Dat is dan ook het enige glaasje alcohol wat ik verder drink tijdens oud en nieuw.
Daarna ff rustig bij t vuurwerk van de buren kijken en dan ons eigen showtje.
Het eerste artikel word denk ik een tailpotje of de tailgate van Broekhoff.
Zo als altijd helemaal niks. Eerst even op het gemakje met een champagne en biertje naar buiten. Wat rond kijken, praten. En dan rond 0.45uur het eerste de lucht in. En dat is ook maar net wat ik pak, totaal geen volgorde van afsteken.
Om 00.00 niets. Kijk altijd eerst even rond. Het eerste wat ik afsteek rond 00.15 is een fontein. Dat doe ik ondertussen al zeker 20 jaar. 20 jaar geleden was dat omdat ik gewoonweg niet zo'n grote collectie had voor na 12'en. En ondertussen is het een soort van nostalgisch momentje geworden.
Klinkt gek helemaal niets want ik begin pas om 1uur hahaha stoken voor het leven en de gehele straat incl politie en brandweer en ambulance mensen
Genieten en blijven hangen onder genot met drankje naar keuze van mij zo kan het ook inplaats van ze kapot te schelden gewoon een eerlijk gesprek houden met de hulp verleners en je geniet
Helemaal niets... laat eerst de buren even van hun vuurwerk pakketjes en boxjes genieten.
Om ongeveer 00.20 begin ik dan met 2x Crank of een TP52 die ik nog over heb van vorig jaar.
Om 0:00 eerst eens genieten van ABBA met Happy New Year, om vervolgens lekker in de buurt rond te gaan kijken naar al het moois. Rond 0:20 - 0:30 de show / project gaan opbouwen om deze vervolgens rond 0:45 - 1:00 te ontsteken. Tussendoor lekker genieten van al het moois.
Hoe de onze show / project gaan starten is niet helemaal duidelijk, maar wellicht eens starten met een dikke beuker in plaats van rustig opbouwen