Wat steek jij als eerste af om 00:00 savonds ?

Meestal begin ik met cakes uit de duitse supermarkten, dan ga ik over op de nederlandse cakes en assortimenten en dan steeds groter en groter. De finale word dit jaar waarschijnlijk de maffioso van hbl fireworks (waaier met dikke 30 mm salutes) 😊

Heb nog geen flauw idee, denk een paar goede crackling fonteinen tegelijk. Vorig jaar ook gedaan, beviel me goed. Tussendoor nog lekker om je heen kijken, krijg toch altijd minder van de rest mee als ik gelijk zelf met dozen begin.

De eerste 10 minuten om me heen kijken om vervolgens toch niet langer te kunnen wachten om vervolgens de 1e compound af te steken. Half 1 staat de grotere show op de planning, hier loop ik dan ook al wel beetje mee in mn hoofd rond.

Ik kijk altijd eerst de kat uit de boom. Eerst de buurt laten afsteken met potjes die omvallen etc. Daarna loop ik naar buiten als t wat rustiger is. Vaak ook nog wel een mooie terugblik met t gezin op afgelopen jaar en daar geniet ik ook van.

twijfel meestal nog tot het laatst, een dikke box, of gewoon een paar flinke herrie makers tussen al het 00:00 geweld om daarna zal wat grote sierlijke compounds af te steken

Ik kijk altijd eerst de kat uit de boom. Eerst de buurt laten afsteken met potjes die omvallen etc. Daarna loop ik naar buiten als t wat rustiger is. Vaak ook nog wel een mooie terugblik met t gezin op afgelopen jaar en daar geniet ik ook van.

Vind eigenlijk beter op katten binnen te houden om 0:00😉

Om 00:00 uur schiet ik zoals gewoonlijk een showtje. Ik ben er nog niet uit welke bak ik wil als opening. Waarschijnlijk iets met tails of gewoon weer zoals als meestal met een heleboel goeie fonteinen met wat fluit bakjes.

Om 00:00 uur schiet ik zoals gewoonlijk een showtje. Ik ben er nog niet uit welke bak ik wil als opening. Waarschijnlijk iets met tails of gewoon weer zoals als meestal met een heleboel goeie fonteinen met wat fluit bakjes.

Ikzelf eindig met de Fire Festival - Hardcore Helium - Rebel 2.0.

Maar die Fire Festival is ook een mooie opener voor 00:00 vind ik!

Zeker goeie om mee te starten. Heb ik ook al een gedaan. Vind de Lord of the Gallery ook wel een leuke optie.

Kleinere uitvoering is Washington Monopolist.

En anders Something Different, maar of je die nog kan vinden weet ik niet.

Lord Of The Gallery heb ik zelf erg over getwijfeld, maar toch laten staan ivm 20MM...
En anders kun je nog kijken voor Pyro Tsunami / Hyper Trilogy. :thumbsup:

Eerst genieten van de chaos om me heen en daarna pak ik wat klein vuurwerk om van te genieten. Daarna de show even klaar zetten. Einde wordt de Golden Willow with Blue Pearls -> Elegance

Ik heb dit jaar ongelooflijk getwijfeld over de opening. Heb gedacht aan die Sprinteufel achtige cakes van Magnum/Broekhoff, kreeg als tip om een shape te schieten met de GateLing van Argento maar ik vond het allemaal maar net niks. Heb door de jaren heen zoveel verschillende openingen geschoten dat nu alles als onorigineel voelt. Nahja, kreeg als tip ook het YT kanaal van Steude doorgestuurd. Achteraf bleek ik hem wel te kennen. Zag daar de Hyper Cannon van ABA voorbij komen als openingsshot. Ik heb dat altijd een machtig ding gevonden maar nooit aan gedacht daarmee een opening te schieten. Heb nu een opening met een combinatie van de Hyper Cannon, Devil Scream, Funke Whistling Ghosts Salvo en de Terremoto 1s.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan