Wat steek jij als eerste af om 00:00 savonds ?

Het programma van Mark77:

We starten het diner om 18:00 met het voorgerecht, een Transbomber.
We gaan door naar het hoofdgerecht, twee Transbombers.
Het toetje wordt verzorgt door 365, daarom drie keer de Transbomber.
Zoiets?
.

Laatst bewerkt:
Het programma van Mark77:

We starten het diner om 18:00 met het voorgerecht, een Transbomber.
We gaan door naar het hoofdgerecht, twee Transbombers.
Het toetje wordt verzorgt door 365, daarom drie keer de Transbomber.
Zoiets?
Ja en dan tussendoor wat fransbombers voor de afwisseling

Vaak een dikke fontein.

Sta altijd als eerste buiten, zodra iedereen met hun glaasje champagne buiten staat gaat er wat groters de lucht in :)

Hier vind ik het erg lastig wat ik als eerste om 00:00 doe...

Heb een Devil's Dynamite, vrij onbekende compound en deze kan wel eens de opener worden.
Vooral ivm de eerste cake & salute.

Eventueel vooraf een Scream cake en achteraf een Naomibomber!

wordt een leuk samengesteld projectje denk ik ,heb een paar x de precious gold (wolff) ,paar x de rotp , wat riakeo 30mm cake's ,en vergelijkbare 30 mm cake's dus met een beetje creativiteit ,rekenwerk qua schiettijd en een beetje roze en groene lont erbij moet het goed komen :cool: :wink: :thumbsup:

Ik denk toch om even de adrenalinekick wat tot bedaren te brengen 2x een scream battery en 8x de Hrungnir 25s.
1x scream + 2x Hrungnir en daaropvolgend nog een keer de scream met 6 Hrungnirs tegelijk.

Een Super Skreech om mee te beginnen om 00:00. Daarna een tijd lang helemaal niks totdat het wat rustiger wordt en dan gaan we los!

Niks, eerst op het gemak kijken naar het 20/30 minuten geweld van alle gelegenheidsfreaks om je heen met hun 4 potten. Rond 00:20 a 00:30 beginnen met het stoken van mijn gekochte spulletjes zonder al te veel afleiding om me heen.

Ik denk dat ik direct na 00:00 even wacht en gewoon om me heen kijk om te genieten van de rest. Zodra het weer een beetje rustiger is ga ik zelf los :)

Afgelopen jaren standaard met de TDS400 begonnen. Ik denk dat ik nu begin met een goeie fontein en daarna eerst eens op mn gemakje van de omgeving ga genieten voordat ik verder los ga...

Back
Bovenaan