Wat steek jij als eerste af om 0.00 s'nachts?

Ruben

VWC lid
Net als het topic over Welk product steek jij als eerste af om 10.00 uur s'ochtends? Het topic over welk product er dit jaar aan mag geloven om als eerste het nieuwe jaar in te mogen luiden!

Laat het hier weten!

Dat worden bij mij 4 keer achter elkaar de Zware Jongens van Marijn Vuurwerk. Gewoon de ultieme start! Duren elk een minuut en ik wil het einde van de eerste cake laten overlopen in het eerste schot van de tweede. En zo 4 cakes doorlonten. Moet ongeveer wel 3/4 minuten duren. Gekkenhuis dus!

Wij gaan goed beginnen,Dus het wordt het pakket,Brilliant Box,Daarna volgen de losse cakes van Dynasty Sellection,En Bonfireworks.

Laatst bewerkt:
ik denk dat me vrienden waar ik ben beginnen met een 25s 2,5 inch salute blok!
(ja heb um al zien staan:p)
dus dan begin ik nog niet want daar kan ik niet tegen op whahah
maar het zal denk ik een projectje worden van van alles

Ik heb al ongeveer 15 jaar de traditie dat ik begin met 3 x 100.000. Ik heb daar speciaal een katrolsysteem voor gemaakt en dat werkt perfect. Bijkomend voordeel is dat je meteen de toon in de straat hebt gezet:D:D:D

Ik zit te twijfelen tussen de Silvery Dragon van Original. Daar natuurlijk meerdere van gecombineerd, met eventueel een aantal pluto F bakken.
Of die Marijn bakken, die zware jongens. Op beeld vind ik de boeketjes iets te zwak overkomen, maar dit zal natuurlijk in het echt veel beter zijn.
Waarschijnlijk ga ik voor de eerste optie, want voor Marijn vuurwerk moet ik een pokken eind rijden:bonk:

Vier zware jongens van Marijn (tegelijk), een minuut lang stevige herrie
Een decor van watervallen van Original (speciaal voor mijn 5 dames)
En standaard ook een echte 100k

Daarna showtime

Meestal pak ik wat fonteinen waar ik er elk jaar standaard een paar van heb. Me pa ook fonteinen en als de fonteinen op zijn beginnen we met de multishots en meestal als finale het grotere spul.

Back
Bovenaan