Wat steek jij als eerste af om 0.00 s'nachts?

Ongeveer 5 min wachten dan eerst als illegaal een nitraatcake om de aandacht te trekken en dan denk ik dat ik Hawaii of battle van dynasty doe als legaal maar m'n neef steelt tog Tse show net sn mooie grote potten xD

ik begin het liefste met de gratis potten en fonteinen, en dan opbouwen naar de goeie potten met af en toe een rol tussen door.

ik begin om 24.00 altijd rustig eerst even gratis bij de rest van Apeldoorn meekijken en daarna alles wat netjes in de gang staat stuk voor stuk tevoor schijn toveren :)

Grt.

00.10 uur eerst rotzooi opmaken (gronbloem knal, kanonslagen, gillende keukenmeide, chockbox, detanators,)
Daarna naar de cake's, eerst beginnen met de lelijkste cake en dan naar de wat mooiere.

Volgorde ong.

Perfect surprise
Heavy 5 cakes
Sensation of joy
Freedom
Dragon balls
Treasure island
Wodka blue.

Eerst even gelukkig nieuwjaar wensen met een glaasje champagne.
Rond 00.15 naar buiten en dan beginnen met lawine pijlen:D
Gevolgt door wat grote cakes van: Zena,Dynasty en Bonfire:)

gaat ff een doorlontprojectje maken voor 00:00

2 x facinating trip
2 x extreme salute
en 74 x thunderking singel shot

Bedoeling is dat facinating trip en de es tegelijk gaan, en bij de finale van de potten de 74 singelshot ook mee gaan (doorgelont met snellont). neem aan dat 86 bombettes tegelijk in de lucht wel een leuke finale geeft :D

De meeste hier in de straat weten dat er voor 1000en euro's vuurwerk te wachten staat om 00.00
Dus als ze dan allemaal staan te wachten, begin ik mooi met een Vette Marja van Marijn. :bonk:
Leuk fontijntje, tot de mine eruit komt!:D

Ik begin om 0:00 met een Thunder coloured heaven of met
3x Super 4-16 potten + 1x salute (tegelijk)

Laatst bewerkt:
ik begin met een paar zware dreunen op de grond:D Daarna de volgende volgorde:

- Cruise Rockets
- Widow 8x
- 2x Blasting Balls
- Salute 2x
- Fusion
- Sound Machine
- Wodka Blue
- City Lights
- Earthquake
- Earcatcher