Wat steek jij als eerste af om 0.00 s'nachts?

denk me matten project
met 30 keer 90 matje
10 keer 360
5 keer 500
2 keer 10.000 opgerolt
2 keer nitraat mat 60
1 keer nitraat mat 240
en 5 alien matjes.

Om 0.00 uur begin ik dit keer met de burstduo van barely legal, dacht dat dit wel een leuk beginnetjes was.

Een Silver Salute, maar dat gaat niet stipt om 00:00 ik wacht rustig, vier o&n met iemand die gigantisch veel heeft, dus totdat ik denk dat hij te goed word, schiet ik mooiere dingen haha. We maken er een wedstrijd van. :p

Ik wil hier mee beginnen:

Green Glitter Missile
Concerto Rosso
Earcatcher
Zware Jongens(2x)
Colorful Thunder Tail

achter elkaar doorgelont de zware jongens tegelijk.

Asian Low Budget line "Burnout"
:)

Duurdere spullen heb ik niet, volgend jaar ga ik pas over op Bonfireworks ;)
Wel om 5 over pas, 0:00 zit ik nog lekker binnen :)

ik wacht altijd even en dan ga ik zelf pas stoken, dan kan je tenminste eerst nog even genieten van het vuurwerk van andere mensen!!:D

Ik begin met 2 hindoerollen gekoppeld met 2 big bangs gevolgd door een pijlenrek
met 80 pijlen met o.a. 16x zo8,19x multibangpijlen,group of stars,weekendracer en rosyclouds pijlen van original fireworks.

Ik begin met 2 hindoerollen gekoppeld met 2 big bangs gevolgd door een pijlenrek
met 80 pijlen met o.a. 16x zo8,19x multibangpijlen,group of stars,weekendracer en rosyclouds pijlen van original fireworks.

Filmen! daar willen wij ook aan meegenieten. :)

Daarna stook ik 12x nitrate-cake gevolgd door een pallet met daarop 3x burning salvo,3x shinning,3x hapiness,3x fear en dan uranus-c 2x als laatste.
Hierna volgt 12x Patriot Launcher gevolgd door 16x Silvery Dragon (fluitbakken) en als laatste 3x Z04 en 6x Uranus-c.

Me eigen gemaakte project met singleshots en paar fonteintjes, daarna een BSC, paar kleine fonteintjes, kleine potten, pijlen, grote potten.

Het was de bedoeling om een project van Duitse cakes te doen, maar met je hand in het verband is het moeilijk doorlonten :sad:

Eerst dat lompe gratis Feyenoord pakket weg, daarna wat mooie potjes zoals : The Wave (Bonfire) en Kickstarter (Lesli)

Back
Bovenaan