Wat steek jij als eerste af 18.00 uur ´s avonds?

Voor nu 4x 100k, 2x mandarin 2000, 10x thunderbomb 1000, 3x hearts of china, gevolgd door een showtje met cakes en boxen :D

Verschillende mogelijkheden zoals wat doorgelont knalwerk met vlinders/nitraten en meerdere matten en rollen,of een palletproject met verschillend Vw uit mijn buurlanden :D.Of een pijlenproject of gewoon Kat 1 spul haha,ik zie het wel waarmee ik begin :p

Toch nog even van gedachten veranderd. De dag begin ik om 10 uur met een rollin' rocket van vuurwerktotaal, en 18:00 rol ik even een Mandarin 2000 uit.

Verplaats het moment (ivm werk) naar +- 19.30 en dan schiet ik samen met 4 vrienden een show (o.a. knalgoed en viking van dit forum). Allemaal geld in gelegd, mooi vuurwerk voor gekocht en show samengesteld. Kan niet wachten tot het zover is!

Verplaats het moment (ivm werk) naar +- 19.30 en dan schiet ik samen met 4 vrienden een show (o.a. knalgoed en viking van dit forum). Allemaal geld in gelegd, mooi vuurwerk voor gekocht en show samengesteld. Kan niet wachten tot het zover is!

Idem hier! Wordt knallen hoor. Toch een mooie vooravond show kunnen samenstelling met een 'beperkt' (lees honderden euro's) budget.

Back
Bovenaan