Wat steek jij als eerste af 18.00 uur ´s avonds?

cakeboxen-pijlen knal en sier-single shots-mines-fontijnen-romiense kaarsen met peonie effecten-nitraten-matten-mascleta's waaiers-fluitblokken.. en ballen:D

In deze volgorde:
-matrix
-thunder salute (rubro adventures)
-massive
-blue thunder
-cruelty
-happy thunder q & radical tegelijk.

Een mooi begin van de avond dacht ik zo.

Ik begin met 3x Fuego/Piranha (Wolff Vuurwerk) en een 200 shots fluitcake.

Laatst bewerkt:
Ik ga voor een doorlonter van 30 whistling thunder queens en 30 thunder dragons.
Nog over van vorig jaar dus lekker opmaken.
Dan nog een at once voor de sfeer.

Een Romeinse kaars met me dochter daarna 2x return of the fenix en 2x delicious thunder normaal met 2xwacky whistler en 1x de finale editie

Ik ga weer voor de oude mattenshow onder de a8 hier in de wijk.
deze zal bestaan uit meerdere 100k's en mandarins'. thunderbombs en hearts of China's
Wat we voorheen om 10.00 s'morgens deden doen we nu dan maar om 18.00
Gevolgt door een paar mooie boxen, onder andere de Garden of Eden 2013 versie, hardstyle box, en Golden tarantula box.

Ik ga weer voor de oude mattenshow onder de a8 hier in de wijk.
deze zal bestaan uit meerdere 100k's en mandarins'. thunderbombs en hearts of China's
Wat we voorheen om 10.00 s'morgens deden doen we nu dan maar om 18.00
Gevolgt door een paar mooie boxen, onder andere de Garden of Eden 2013 versie, hardstyle box, en Golden tarantula box.

Da s al een hele show op zich Koen!! Losgaan heet dat...

vuurpijlen dat is mijn oudste broer dus ik erbij. pijlen gek al sinds de jaren 70.
vroeger ook al alle soorten oudjes Europa raket brul raket, dolle lola, wild geese pijlen tomahawk zink pijlen rijd met gemak tig winkels af. mooi om dat dan te zien.

het zijn er dan ook, schrik niet etterlijke honderden dan kan je de prijs wel inschatten.

Een paar sloffen astronauten en meterpakketjes met mn neefjes en zoontje met tussendoor wat cakes die ik wat minder vind(niet goed genoeg voor 12 uur).
Mijn neefjes wonen wat verder weg dus ik vind het geweldig dat ze dit jaar in mijn dorp zijn.

Om 18:00 uur de eerste vuurpijl.
Na de eerste pijl volgt uiteraard een pakketje. Het gaan me niet om het boeket, maar het geluid van de stijgmotor van de pijl. Altijd leuk.

Groet

Ik begin dit jaar met 2 x BIG 19 2 x palmassortiment en 2 x delicius thunder 2 x pinkie winkie

Mooie opening dacht ik

Phantom van ik dacht Wolff.

Lekker eerst een fonteintje en daarna een mooi gevulde hemel. Heb er zin in.

Back
Bovenaan