Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk een projectje bestaande uit (in volgorde) Pyro 2 -> Secret Salute -> Vodka Whistle -> White Thunder -> Ataka 7 -> At Once of Secret Salute Salvo. Ben er nog niet helemaal over uit maar het lijkt me wel wat. Mij kennende veranderd het plan nog wel en begin ik de dag met een kanonslag :frusty:

100 singleshoots en een paar fluitbakjes van de intratuin :)
Vervolgens een doosje met rommel van vorig jaar wat de hens in gaat.
En dan lekker heel de dag dor stoken :)

Dit alles doorgelont:

• Wolff - Shanghai Rol
• 4x mat 210 shots
• Paar keer Lucky Fireworks - Cobra Trate #4 & #2 en #4 (Colpo versie)
• Paar keer Original Fireworks - Toffee
• Moon Fireworks - Crazy Bang XL
• 16x Crackling balls
• Paar keer Red Devil
Dan over naar pijlenrekje:
• Aantal keer Wolff - Strike Force
• Aantal keer Wolff - Cruise Rocket

Dan over naar Cakes en Single Shots:
• 15x Wolff - Shock
• 5x Katan - Thunderking
• Wolff - Silver Salute (?)
• Wolff - White thunder

Zover voor nu!

een paar pakjes binkies doorgelont, denk dat ik mn silver salute bewaar tot de vooravond :) heb ze gemist de laatste paar jaren :(

Paar single shots doorgelont, dan even mn laatste secret sniper op maken, die gaat door naar een pakje choet match cracker 3 die in een keer aangaat, daarna door naar een willekeurige knalcake die doorgaat naar een hoogmoed waarschijnlijk ergens tussen door nog een fluitcake en dan eindigen met 2x3" salute. Dat zal de buurt wel doen ontwaken :)

Oh en vast nog wel een rol ergens tussen door hehe :)

Paar thundersmoke en raketbatterij met fluit en daarna gewoon de ultra bomb xl rotjes om te beginnen

@vwjent dat klopt inderdaad !
Ik heb een groot open stuk waar ik het ga doen dus dat komt helemaal goed, 20 cm lont voor het aansteken, veiligheid voorop uiteraard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan