Wat steek jij als eerste af 10:00 s'morgens ?

Vorig jaar mog ik van Edwin om 11 uur beginnen
Dus had ik mooi dat ene uurtje
2 x Silver Salute en 4 x Joker 1 Lawinepijlen
Was een heerlijk moment!

Ik zou het echt niet uithouden tot 11 uur!
Om 9 uur sta ik al buiten te wachten totdat het 10 uur is, dan gaat er een SilverSalute de lucht in!

Ik begin met een fluitrekje waarin 2000 pijltjes, cruise rockets, silver thunder pijlen en romeinse kaarsen in verwerkt zitten. En dan begin ik met de Thunderstruck knalcake :)

Wat wil je niet bijzonder maken, 10 uur? Of oud en nieuw zelf? Kom op :P Dat word altijd bijzonder toch als je op VWC zit... Hoewel, vorigjaar dacht ik ook om 10uur dan doe ik even iets leuks, maar dat kwam er niet van omdat ik te moe was... LOL :P

10 uur moment. Wij beginnen de dag meestal met een lekker project, maar of we dat dit jaar doen is de vraag.

Oud en nieuw is indd altijd bijzonder.

Het 10 uur moment is altijd weer brainstormen wat je wilt doen. Bij het 10uur moment moet ik altijd even terug denken aan toen ik nog kleiner was, wat jonger, denk een jaar of 12, 13... Toen stond ik om 10 uur al klaar in de straat met mijn Astronautjes... Hoppa 10 uur! Knallen maar! Ik weet nog heel goed dat ik toen in eens om iets over 10en een buurjongen met zijn kop uit het raam hoorde schreeuwen: Hey ga eens even ergens anders knallen! Ik probeer hier te slapen! Op een of andere manier vond ik dat maar raar, en was er wel van onder de indruk... Maar toch maar door gaan met stoken he ;) Het is binnen de legale tijd...

Toch door zulke reacties denk ik wel elk jaar nog van moet ik misschien rustig aan doen, omdat er nog mensen slapen etc etc... Maar ach, zolang het binnen de legale tijd valt moet je gewoon los kunnen gaan vind ik eigenlijk :)

10 uur projectje zal dit jaar bestaan uit binkieproject(als ik ze nog kan bemachtigen) met 4x fluitcake en nog wat knalcakes.

De gedachten voor de mascleta zijn bijna uitgewerkt maar dat doen we niet om 10uur. Dat is veel te veel geweld voor de vroege ochtend en gaan eral gelijk 20 telefoontjes richting de mannen met de blauwe petten! Zodra alle ingredienten bekend zijn post ik dit denk ik wel.

Er zal wel weer een project komen met onder andere: Zink 901, Flowerthunders, Salut,
BSC Italia..

Elk jaar een mooie 10 uur show om de buurt al vast uit bed te knallen!

tot nu toe is dit het menu voor de 10.00 show.

10.00 show 2011

12 x Thunderbomb 800
1 x mandarin 2000
12x Tri roating sun

2 x Hot cannon fontijn
1 x Tears of beauty
2 x Pinki winkie
1 x Silver saluut
1 x Secret saluut
2 x Howling Wolff fontijn
1 x Leathel spider 25 schots crackling tail
1 x wasp
2 x focus 105 schots fluit
2 x Thunder saluut
3 x Glorius mine cake
1 x Hypnotised
2 x Hoogmoed.
3 x Crackling cake uit buurt assortiment. (powezone)

6 x cruise rockets
2 x zink 902

Ja dat dacht ik ook wel, er kunnen nog enkele wijzigingen plaats vinden, ( alleen dat er meer bij kan komen )

tot nu toe is dit het menu voor de 10.00 show.

10.00 show 2011

12 x Thunderbomb 800
1 x mandarin 2000
12x Tri roating sun

2 x Hot cannon fontijn
1 x Tears of beauty
2 x Pinki winkie
1 x Silver saluut
1 x Secret saluut
2 x Howling Wolff fontijn
1 x Leathel spider 25 schots crackling tail
1 x wasp
2 x focus 105 schots fluit
2 x Thunder saluut
3 x Glorius mine cake
1 x Hypnotised
2 x Hoogmoed.
3 x Crackling cake uit buurt assortiment. (powezone)

6 x cruise rockets
2 x zink 902

Dat is een lekker project hij!
Mag ik bij jou komen slapen 30/31ste nee grapje :p Zoiets wil iedereen zien.
Je gaat filmen?

Back
Bovenaan