Wat steek jij als eerste af 00:00 s'nachts ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begin met de Matrix van New Spirit en daarna de Sensation van Royal class ( Deze 2 potten heb ik heel goedkoop kunnen krijgen omdat ze eruit gaan!)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jans1987 Bekijk bericht
In welke volgende zal ik deze afsteken de mooiste moet als laatste komen etc etc:

Big momma
4 seasons
Immortal gold
6 elements
Als je 4 seasons en Immortal Gold omdraait heb je volgens mij het goede rijtje

Nog meer mensen tips

Ik zou de 4 seasons na de 6 elements afsteken, deed ik vorig jaar ook, de 4 seasons is echt een rambak :P kreeg na afloop nog de vraag of die potten wel legaal waren haha.
met de big momma en immortal gold nog geen ervaring :P

ik zou m denk zo doen:
Big Momma
Immortal Gold
6 Elements
4 seasons

Ik ben er nog niet helemaal uit wat er als eerste de lucht in gaat. Hier in de straat is het altijd 1 gekkenhuis om 00:00, vaak bouw ik het daarom rustig aan op, eerst wat losse cakes en dan als de straat een beetje weer de tijd heeft om te kijken na het stoken dan de grote doorlont bakken de lucht in, dat geeft vaak toch de leukste reacties! :)

Schietvolgorde word denk ongeveer zo:

silver salute, ff herrie maken als iedereen begint te stoken en net naar buiten komt, is altijd een race wie er het eerst wat weg stookt
Concerto Rosso, lekker herrie als iedereen nieuwjaar wil wensen :)
stars over paris
dan een aantal extreme salute 2.0's
2x king cobra om ff aandacht te trekken dat er mooi spul gaat komen
tiberium
Freestyle triple treasure
Rubro Starpalm
Royal Power of Gold
Royals Celebration
en als laatst Rubro Golden Tarantula :)

Heb er zin in!

Ik begin altijd na 00:00 met 3 vuurpijlen met een roos er aan voor o.a. me overleden moeder, neef en opa's en oma's.
Daarna lekker om me heen kijken en wat asian thunders afsteken, en om 00:30 beginnen met de cakes :)

Ik begin altijd na 00:00 met 3 vuurpijlen met een roos er aan voor o.a. me overleden moeder, neef en opa's en oma's.
Daarna lekker om me heen kijken en wat asian thunders afsteken, en om 00:30 beginnen met de cakes :)

Mooie traditie, met die rozen! mag ik die van je stelen?

Ik begin 0.00 altijd met een 100k. Precies om 0.00 gaat die aan :) En daarna midden in de nacht weer opvegen met een biertje erbij. Heerlijk!

Eerst de familie gelukkig nieuwjaar wensen en een drankje aanbreken. Dan de overvolle straat inlopen om daar 4x 500 nitraatmat van Pyrostar aan te steken met een opgevoerde eindbom van 40 Petardy Lontowe nitraten, 20 Dum Bum nitraten, kijk er nu al naar uit!

Eerst eens rustig om me heen kijken, na een minuut of 5 beginnen met de kleinere cakes en daarna vol gas de grote jongens erin gooien.

De kurk van de fles champagne ;)

Vervolgens qua vuurwerk weet ik het eigenlijk niet, tips/ideeën?

Wake up call
Magic Moments
Extreme salute (6x)
Fine Nine
Super 500 (Burn It)

Uit Duitsland

High Shots
Aligator
Black Arrow
Bloody Mary
Musketeer
Dragon Fire
Dicke Bertha/Excalibur

En heeft iedereen er zich aan gehouden?
Ik wilde met de kleinere cakes beginnen, maar kon het niet laten om de Big Momma er als eerste neer te zetten.

Begon dit jaar, samen met mijn vader, met de Chooet rol:) Toch best mooie duizendklapper, lekker langdurig. Snapte alleen die 2de rol niet echt die erin zat en de eindknal was teleurstellend.

Het zijn uiteindelijk 4x 100k's geworden van Horse Brand, gevolgd door een 1000 schots goudmat!

100k mat met een pyrocracker en bij het laatste deel de spring festival van pangu.

De buren hadden matten zat, dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken. Ik stak de Mega Mini af. =)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan