Wat steek jij als eerste af 00:00 s'nachts ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als eerst steek ik mijn Cohiba Siglo VI aan. Dan neem ik lekker een glaasje champagne. Vervolgens als het wat rustiger is steek ik 2 x Imortal Gold af en om te toppen met wat leuke pijlen losse 500 grammers.

:wink:

In welke volgende zal ik deze afsteken de mooiste moet als laatste komen etc etc:

Big momma
4 seasons
Immortal gold
6 elements

Begin rustig met fonteinen en wat matjes, vervolgens het project met de big19 en buurtass op het laatst als alles stil is geworden de salute cakes van Schuurman dat laat de boel even trillen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jans1987 Bekijk bericht
In welke volgende zal ik deze afsteken de mooiste moet als laatste komen etc etc:

Big momma
4 seasons
Immortal gold
6 elements
Als je 4 seasons en Immortal Gold omdraait heb je volgens mij het goede rijtje

Nog meer mensen tips

Ik wacht mooi en geniet van de buren, wanneer het rustig word begin ik maar. Hoop zo wat toeschouwers te trekken:) In bed liggen om 1 uur hoort er uiteraard niet bij!

Ik denk exact om 0:00 weer een White Thunder, of misschien dit jaar een Secret Salute Salvo. Elektrisch ontstoken en op de seconde nauwkeurig dus. Beetje traditie aan 't worden. De rest weet ik nog niet. Wel opbouwend denk ik, en niet direct het grotere spul als de buurt nog binnen zit.

Zoals elk jaar standaard een 100k ditmaal geen whitehorse maar een horsebrand enkellaags 21m lang.
Dit omdat ik het tempo van de whitehorse tegenwoordig te hoog vind liggen en hij er maar 20 seconden over doet. De horse brand enkellaags duurt ongeveer een minuut en heeft meer grotere knallers en met een XXL eindbom.

En standaard weer als eind na alles een Hindoe 4000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan