Wat steek jij als eerste af 00:00 s'nachts ?

goed beginnen met black dragon box van Wolff. Alle vier tegelijk afsteken met vier man . een meter of 10 uit elkaar en op een rij.gegarandeerd sucses

Helemaal niets, wij wensen elkaar eerst allemaal gelukkig nieuwjaar en daarna film ik vanaf 10 hoog het eeerste spektakel om ons heen en daarna ga ik als een speer richting de stookplek waar het vreugdevuur inmiddels flink zal branden om daarna lekker met stoken te beginnen.

Eerst even om 00:00 iedereen de beste wensen doen bij ons thuis. Dan ff kijken wat de buren allemaal voor rommel afsteken. En dan rond 00:15 het nieuwe jaar is inluiden met de BS 4120 daarna een echte topper een 400 shots monstercake van Blackboxx.

als eerst me project maar wat het gaat worden ben ik nog steeds niet helemaal uit. Zo moeilijk om uit zoveel producten te kiezen :p

Meestal kies ik dat ter plekke, maar zit nu te denken aan de Jaloers van Witte Tenten! Die heeft zoveel indruk gemaakt op mij dat ik daar misschien wel mee ga beginnen.

Eerst 10 voor 12 een zink 901. Daarna 0:00 naar buiten en beginnen met een cobra6 (als er niet teveel mensen al buiten zijn). Daarna 4x Laser (Weco) Vind ik echt een topfontijn! Daarna rustige fontijnen om iedereen de beste wensen te wensen en dan begin ik denk ik aan mijn karton Extreme Salutes (wel 1 voor 1):D

2x 50.000 van Pyrostar.... tegelijk :devil:

Daarna mijn chaos projectje, bestaande uit:
1x Mjolnir (Thor)
1x Lionheart (Thor)
4x Fluitbak 200s
2x Black Surprise (Wolff)
1x Sky Screamers (Beko)
1x Mayday (Wolff)
1x Event Cake No. 1 (Rubro)
1x Ultimate Showdown (Vuurwerktotaal)

De sky screamers, mayday, event cake en ultimate showdown gaan daarbij tegelijk (als het doorlonte een beetje lukt :p)

Laatst bewerkt:
jorge bs-120.
deze is btw niet van mij maar van een maat van me, maar dat is altijd leuk beginnen om 00.00

Back
Bovenaan