Wat steek jij als eerste aan om 10:00?

Ik denk een zelfgemaakte mat met zoals (Fenix nitraten, trueno ricasa's 3 en nog wat ander spul)en nog wat rookbommen erbij en Cobra 6 als eindbom.

Sinds een paar jaar doe ik het al op dezelfde manier en ik denk dat ik ook dit jaar weer een mat maak van DJ.F thunders met een cobra 6 als eindbom.

het eerste om tien uur

het eerste om tien uur

Elk jaar weer een vast topic op elk vuurwerkforum met de grote vraag: Welk vuurwerk steek jij af om 10.00 s'ochtends?

Deel het hier met ons!

4*200CZ+2*R103 combi met schietlont,lekker snel en veel herrie voorbereidend op wat komen gaat .

al eerste de aansteeklont om 1 voor 10 en dan denk zo'n duitse kubus daarna een 90 klapper ofzo miss blijf ik lekker in me bed:P

ik denk een knalcake (titanium thunder hardix) paar fluitcakes welke weet ik nog niet en de sky symphony van beko leuk begin tog :D:p

Een cobra 6 of een 6" shell, daar ben ik nog niet helemaal uit...:devil:
Haha nee, ik heb eigenlijk geen idee, dat zien we dan wel weer:p

20k dar bovenop 30sloffen rotjes
10xcelbration nitraaatmat 60
50xjumping jacks
Mooie mat tog dacht ik zo:D:D:D
Natturlijk is dit versprijk over 10mensen maar ik zorg er wel voor dat ik het aan mag steken:D:D

ik bouw dit jaar weer een lange mat van wat nitraten,vlinders en strijker gewoon ieder jaar het zelfden

Wij doen met 3 man samen. Wat we nou in gedachten hebben is dat we 2 x chinese rol 30.000 aaneen knopen en als eindbom maken we zelf nog wat en en als finale een of twee cobra'(s) 6

2 Silver Salutes aan m'n schietkist, met een rekje vol fluit/knalpijlen en daarbij nog een 20000 klapper om de straat lekker rood te krijgen. :angel:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan