Wat steek jij als eerste aan om 10:00?

Afgelopen jaar moest ik om 07:00 uur al beginnen met werken in de vuurwerkwinkel. Aangezien ik toen dus om 10 uur druk aan het werk was, heb ik maar even drie Binkies gedaan 's morgens vroeg om 06:45 uur, toen ik naar m'n werk toe fietste :rolleyes: Die dreunen klonken erg lekker in de rustige woonwijk :p Dus het zou goed kunnen dat ik dit jaar weer iets vergelijkbaars doe. Want om 10 uur moet ik gewoon werken.

Zolang het maar veel geluid maakt.

Green glitter missele battery
Flink wat binkies
Knal potjes, zoals silver salute

Dit jaar gaan Firecrack-R en ik waarschijnlijk een karton nitrate cake's plus een babypijl rek afsteken.

Gevolgd denk op een paar lekkere matten, komt allemaal goed:thumbsup:

Dit kan natuurlijk veranderen, alle tijd toch nog? :p

Dit word uiteraard gefilmd en ik hoop dat ik dit jaar eindelijk m'n eerste DVD ga uitbrengen

Vorig jaar heb ik een old school 20.000 rol afgestoken met daarna een Silver salute.

Dit jaar......
Moet ik zeer waarschijnlijk werken.
Hopelijk mag ik wel wat eerder weg.
En het fijne is, dat ik die dagen voor 31-12 ook nog tot 23:00 uur werken.

Moet ook wel zeggen, dat ik zwaar van baal.
Mocht iemand een administratieve functie weten, gericht op voeding, dan hou ik me aanbevolen.
Als ik 29 t/m 31-12 vrij mag zijn.

Ik moet nog even denken, maar ik hoop dat het een mooi doorlont project word van fenix nitraten en bsc (2008:)) versie. Ik zat erover te denken om dan 4 pakken fenix door te lonten met visco, dan 1 pak met quickmatch en dan nog 1 pak bsc 2008 met quickmatch.

Het word een rol, 20.000 denk ik! En nog wat andere knallen :-P Zolang de buurt maar weet dat de dag begonnen is!

Laatst bewerkt:
Het plan is/was om 10 uur gewoon lekker binnen te zijn en helemaal niet te stoken in de ochtend/overdags. Ene zijds wil ik hier aan vasthouden. Anderzijds mis je toch wat als je om 10 uur in de ochtend niet meteen los gaat.

Ja haha, dat zit toch in de naam? Is het om 7 uur nog donker dan? Ik houd de optie open!

wekkertje extra vroeg zetten dan maar.
of gewoon doorhalen kan ook natuurlijk, maar dan lig je rond etenstijd een tukkie te doen.

:bye:

Mijn laatste opening was de Thunderking. Op zich prima te doen.

ik weet ook nog niet precies , zo ie zo een babypijlen/pijken rek, en hoop matten en fluitpotjes doorlonten.:D

Ik denk dat ik begin met een zelfgemaakte mat met knallers eraan en met wat gekleurde rookbommen erbij en als finale een Cobra 6 of een Delova Rana.

ik denk een paar thundering heaven een 20k en een fluted 500.

daarna gewoon wat knallers en een ak 54 die beviel me vorig jaar wel :D
en moeten ze toch wel wakker zijn hier :P

gr

Back
Bovenaan