acyrus
VWC lid
Wel gratis producten.Boerenbond/Welkoop geeft naar mijn weten geen korting, dus helaas pindakaas.

Ik zit erover te denken om dit pakket te nemen, maar twijfel sterk. Geloof niet dat dit 4x 500 grams potten zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wel gratis producten.Boerenbond/Welkoop geeft naar mijn weten geen korting, dus helaas pindakaas.
+ YouTube Video | |
Thx! Nu willen we natuurlijk filmpjes zien..Dit pakket vandaag op de demo gezien. Wat is dit een toppakket jongens! 4 potten van respectievelijk 500gram p.st.
Met prachtige effecten, mooie tails, goede fluit en een flinke burst. Ook zijn er mooie kleurencombinaties gebruikt.
+ YouTube Video | |
even hier op terug te komen, ze zijn idd bezig om de afspaken hier duidelijker over te maken hebben we te horen gekregen info/demo dag welkoopboerenbond/lesli.
alles wat boven de 200gram valt wordt betiteld als 500gram product. alleen op de pot zelf wegens de nieuwe regels staat aangegeven hoeveel gram kruit er precies in zit