Wat Schaft De Pot?

Ik weet wel hoe ze erop komen...namelijk naar de concurrent Marijn gekeken.

Niet mee eens.

Nederlands bedrijf, Nederlandse naam. Zo gek is dat toch niet? En wat is er nog meer Nederlands dan een puur Nederlandse naam? Niets. Je zou dan net zo goed kunnen zeggen dat andere importeurs de namen van elkaar overnemen. Wolff heeft ook een Panter, terwijl Schuurmans allemaal dierennamen heeft.

Niet mee eens.

Nederlands bedrijf, Nederlandse naam. Zo gek is dat toch niet? En wat is er nog meer Nederlands dan een puur Nederlandse naam? Niets. Je zou dan net zo goed kunnen zeggen dat andere importeurs de namen van elkaar overnemen. Wolff heeft ook een Panter, terwijl Schuurmans allemaal dierennamen heeft.
Inderdaad. Marijn was wel de pionier van nederlandse namen voor cakes en heeft daarmee een nieuwe standaard neergezet vind ik.

haha leuk bedacht, ik had met de augustus actie ofzo die nu bezig is stoofpot bedacht.

nou aleen hopen dat ik win.

BTW prachtig assortiment van 500 grammers

denk niet dat hier filmpjes van komen.. hoogstens 1 januari.
Normaal gesproken schiet Lesli geen pakketten, en ik denk dat ze dat ook dit jaar niet zullen doen met dit pakket.
Het is dus of gokken, of een jaartje wachten.

Stuk voor stuk leuke potten om te zien. Zeer goed pakket voor een leuke prijs. T is dat ik mijn budget al bijna op heb, maar zal zeker kijken of ik hier nog een plekje voor heb!

Goed, even denken.

De prijs is met de kwaliteit vergeleken echt spot goedkoop, normaal ben je voor 4 cakes van 500 grams met deze effecten het dubbele kwijt. Neemt niet weg dat ik minstens 10 tot 20 minuten extra moet fietsen om de dealer te vinden die het product ook echt verkoopt, met geluk. Maar goed, samen met 10% korting, die je bij meeste dealers wel krijgt, is dit toch wel echt spot goedkoop.

Ik zal ff kijken of ik hem zal nemen, t is namelijk 1/3de van mijn budget. Maar ik zocht sowieso iets voor kwart over 12. En als ik t wazige filmpje ziet is deze t wel waard:) Plus die namen zijn zo LEUK:P

FF kijken wat de vuurpijl dit jaar dus gaat doen, zij zijn de enigste in me omgeving die misschien dit product verkopen, dus ben benieuwd:D

Wow, had dit toch niet verwacht eerlijke gezegt, en al helemaal niet voor die prijs 4 cakes van (200-500grams) gevult voor nog geen 100 euro !

Met name de 3e en 4e cake vindt ik prachtig, lekkere volle boeketten en goeie bursts, enige minpuntje zijn de 1e 2 cakes die zijn wel beduidend minder.

Ik ben bang dat dit een Welkoop/Boerenbond product wordt. Op Vuurwerkplanet, staan ze wel bij die winkels maar bij onafhankelijke niet. Dit is iets wat ik erg jammer vindt. Hier zit veel meer potentie in!

Dit pakket behoort inderdaad tot de Boerenbond/Welkoop collectie. Evenals Vet Goed Potje, Nachtbraker, Oorverdovend, Beestachtig Bruut en Monsterlijk Mooi.

Voor mij is welkoop 5 min fietsen :p zou best kunnen dat dit pakket er bij komt. erg leuk en mooi pakket voor dat geld.

Back
Bovenaan