Wat missen jullie nog voor consumentenvuurwerk op de Nederlandse markt?

een bombette uit de ss knalt verdomde hard voor 2 gram!!
dus het kan gewoon hoor!
en sunwarriors doen het um niet echt voor mij!

Ik mis eerlijk gezegd single shots met een knal zo hard als een silver salute bombette en een mooi ti boeket erbij en een mooie silver tail.

Dit kan je goed gebruiken in een finale, hoef je geen cake's te modden etc.

En uiteraard de kanonslagen die lekker knallen en lekker snipperen...:D maar dat spreekt voor zich.

single row,mines en tails

waterfall/horsetail

falling leaves

willow with green strobe pistil

crackling tail to crackling palm

white palm with red strobe

waterfall/horsetail

falling leaves

Hoezo Falling Leaves? Er zijn toch genoeg cakes met Falling Leaves als effect.. of doel je op iets specifieks..

waterfall/horsetail

falling leaves

Ben ik nou gek of is dit er gewoon al voor het grootste gedeelte?

Of bedoel je dat je er meer variatie in wil zien?

misschien bedoelt hij alle effecten in 1 pot?
Want op zichzelf zijn deze effecten er wel volgens mij.
greetzzz

Ik mis eerlijk gezegd single shots met een knal zo hard als een silver salute bombette en een mooi ti boeket erbij en een mooie silver tail.

Ik snap ook niet waarom Wolff dat niet op de markt zet, ze hebben het concept al, wie weet dit jaar, zou een erg mooi product zijn. :):)

Ben ik nou gek of is dit er gewoon al voor het grootste gedeelte?

Of bedoel je dat je er meer variatie in wil zien?

Er mag inderdaad veel meer variatie op de markt komen.Vind de keuze van genoemde producten nou niet echt super groot.

vooral die crackling tail to crackling palm zou ik graag willen zien.

Zoals dit alleen dan een crackling tail en kleiner kaliber natuurlijk.:p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

dan single row`s:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Mine`s mogen ook veel meer soorten van op de markt komen.

waterfall:

+ YouTube Video

falling leaves:
+ YouTube Video

horsetail:
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Wat ik eigenlijk ook nog mis op de nl markt is een knalpijl met meerdere reports. Het idee van de 7 bang rocket uit bels maar dan voor de nl markt, dat zou best kunnen met 40 gram zon 5 2grammers met ti-boekt

+ YouTube Video
credits voor Xtremerides

Wat ik eigenlijk ook nog mis op de nl markt is een knalpijl met meerdere reports. Het idee van de 7 bang rocket uit bels maar dan voor de nl markt, dat zou best kunnen met 40 gram zon 5 2grammers met ti-boekt

moviecredits voor Xtremerides

Dan kom je al met het probleem dat pijlen in Nederland maar 2 gram flash-powder mogen bevatten.

Dan kom je al met het probleem dat pijlen in Nederland maar 2 gram flash-powder mogen bevatten.

Helemaal vergeten:bonk: maar in belgie geld deze regel ook dus hoe krijgen zij dit voor mekaar dan? Of zitten er gewoon zeer kleine hoeveelheiden flash in?

Vorig jaar zijn Fred en ik naar Schuurmans Vuurwerk in Leeuwarden geweest. Daar kregen wij de primeur om samen met een aantal winkeliers de producten van 2011-2012 uit te kiezen. Toen kregen wij ook een single- row te zien met prachtige uitwerking. Destijds hebben wij niet gefilmt dus heb geen beelden voor jullie, maar beiden hebben wij opgeschreven dat we deze zeker terug willen zien op de markt omdat het een uniek product is wat tot zover nog niet op de Nederlandse markt is gebracht. Dus wie weet! Heel misschien!

Zoals eerder was gemeld, 20 x25 grams shots of dus 10 x50 grams potten.
Maar werd er gezegdt, dat mag niet... hoe zit dat dan met 50 grams vuurpijlen?? of is dit iets heel anders , maximaal gevuld staat er altijd ..
20 x 25 grams potten is toch ook 500 gram? of gaat het hier in Nl of een max. gevulde tubes??:confused:

Dat lijkt me allemaal wel duidelijk.

Vuurpijlen mogen maximaal 40 gram PTS hebben. Cakes 500 gram/15 gram per tube.

silver salute maar dan zonder salvo's en het effectduur korter.
een cake met crackling palmen op een lekker tempo zodat ze elkaar doorkruizen.
een cake met glitter palmen "
een cake met enkelle effecten maar wel anderre kleuren dus bijvoorbeeld allemaal palmen maar dan wel verschillende kleuren en een ti finale.
owja en nou eens stoppen met overal maar crackling door te gooien,een finale met crackling kan ik waarderen maar om de 3 schoten een crackling boeket een stuk minder.
mvg

Laatst bewerkt:
Een cake met: Green glittering mines to red tail,green strobing willow with purple & Lemon glittering mines to bleu tail,red strobing willow with yellow

wat voor vuurwerk mis ik op de nederlandsemarkt

wat voor vuurwerk mis ik op de nederlandsemarkt

ik mis flash kruit in het vuurwerk natuurlijk :D

Back
Bovenaan