Niet mogelijk door de wetgeving in nederland, maar zou natuurlijk wel helemaal super zijn

!
Verder mis ik op de nederlandse markt mines, je had vorig jaar 2 mines op de markt, als ik me niet vergis van rubro. Ook heb je natuurlijk de vette marja. Maar daar moet toch meer variatie in mogelijk zijn!
Ook mis ik de grote fonteinen, geen zachte crackling en verschillende kleurovergangen, maar gewoon alleen goud/zilver noem maar op en dat zo'n 4-5 meter hoog.
Waaier knalcakes, daar mag van mij ook wat meer variatie in komen. Je hebt nu vaak siercakes met aan het einde een rij salutes. Ook broekhoff heeft als ik me niet vergis een mooie waaiercake met alleen salutes. Maar hier mag iets meer van komen, mijn voorkeur gaat uit naar z-shape.
Ik mis nog een echte goede crossete cake, met enkel alleen crossetes! Laatst zag ik in het video-topic van pigi. een mooie crossete cake langskomen die jammergenoeg (voor mij dan) ook nog andere effecten erin verwerkt had. (rubro heavy load 500)
Wat mij een echte hardloper lijkt, wat sommigen van ons nu zelf maken bij verschillende gelegenheden. Is een klein letterbord met het jaartal van het nieuwe jaar erop (2012 bijvoorbeeld). Ik heb geen idee of het te verwezenlijken is, maar ik bedoel dus een fontein/bengaals vuur waar je het jaartal op ziet.