Thnx voor de leuke reacties
inmiddels heb ik de auto weer terug, echt wereld van verschil!
Remap werd uiteindelijk toch maar een compleet nieuwe ECU.
wel meteen een Haltech Platinum Pro ECU

dit omdat de AEM EMS verkeerde waardes van de ontsteking bleef geven.
was de eerste bij pro import vandaan met de nieuwe launch control erop (op hun demo R33 na dan) inmiddels zijn er meerdere langs geweest voor de update hahaha. dit is niet een 2e rev limiter maar een systeem wat ook daadwerkelijk turbo druk opbouwt en je dus als een raket lanceerd
owjah nieuwe vermogen zit op 428Pk @ 6800tpm en 482,5Nm bij 5500tpm
eigenlijk het meest indrukwekkende vind ik nu hoe die aan zn gas hangt, waar die eerst echt een soortvan op gang moest komen hebt ie nu echt een veel betere response.
en vooral de koppelcurve is flink verbeterd, echt veel eerder is het koppel beschikbaar.
Bij 3000 toeren komen de turbo's er echt in en word je al in je stoel gedrukt
3500 toeren al 430Nm
4500 460Nm
5500 482,5Nm
6500 460Nm waarna het langzaam af neemt maar het vermogen nog blijft stijgen.
7000 420Nm en dan word het eigenlijk tijd om over te schakelen, doortrekken heb niet heel veel zin meer.
het voelt iig aan alsof ie maar blijft trekken als je op het gas gaat staan
Engine bay pics
Splitfire Coilpacks
Hicas Eliminatie van Driftworks eronder
Driftworks Tension Rods voor
Dyno Grafiek
Dyno Filmpje, en een test van de launch control (who needs fireworks

)
http://www.youtube.com/watch?v=A9AzZEMj_kg