Wat is jouw vervoer?

ik moet voorlopig nog fietsen :(

voor de fun ben ik dit dingetje aan het bouwen:

383271_229141883822668_100001805732229_565840_1766728901_n.jpg

Hier is mijn ride: VolksWagen Polo Coupe 1.3 Fox met jawel zonne grotuh pijp jonguh! :D

Morgen naar garage met auto... de uitlaat wat nu heeft vervangen voor soortgelijk uitlaat... huidige brokkelt af van binnenin en veroorzaakt nare trillingen :bonk: en midden demper wordt ook vernieuwdt is beetje erg aan weg roesten :rolleyes:

morgen nieuwe pictures showen van resultaat :bye:

Nare trilliingen? Gast, die uitlaat die jij eronder hebt hangen is juist gemaakt voor nare trillingen. Afschuwlijk.

Morgen naar garage met auto... de uitlaat wat nu heeft vervangen voor soortgelijk uitlaat... huidige brokkelt af van binnenin en veroorzaakt nare trillingen :bonk: en midden demper wordt ook vernieuwdt is beetje erg aan weg roesten :rolleyes:

morgen nieuwe pictures showen van resultaat :bye:

uitlaat & midden demper vervangen :) moet zeggen rijdt stuk lekkerder nu! :D

Als je dan toch staat te bluffen waarom neem je dan niet de Lamborghini Gallardo Twin-Turbo van Heffner Performance? Rond de 1.500 PK als het goed is.

Niets voor mij... Geeft mij maar iets met minimaal een Judd V8.

Als je dan toch staat te bluffen waarom neem je dan niet de Lamborghini Gallardo Twin-Turbo van Heffner Performance? Rond de 1.500 PK als het goed is.

Niets voor mij... Geeft mij maar iets met minimaal een Judd V8.

Hahaha
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die judd bedoel jij toch he? :D

Zo ik ben ook weer wat maandjes verder met mn R33 GTR V-spec.
1 van de turbo's werd slecht dus tijd om ze allebei maar te vervangen voor wat groters...2x Garret GT2860-5 bb's :D

toen die eenmaal vervangen waren kwam nog aan het licht dat de bobines/coilpacks ook niet meer in al te beste staat verkeerde. dus toen is de sky afgesteld met OEM testcoils van Pro Import. met deze coils heb ik tijdelijk ff gereden totdat mn bestelde okada coils binnen waren.

Speeltje ophalen bij de Tuner, Pro Import. altijd toch wel een beetje spannend, wetende dat ie NOG sneller is als eerst, en wss weer heel anders rijd als eerst. verse turbo's, beurt, laser uitgelijnd, accu noem maar op...ow en lachend door de apk gekomen!

DSC_0006.jpg

Inlaatbuizen zijn verder aangepast om ruimte te maken voor een Balancer pipe tussen de 2 uitlaat spruitstukken. de naam zegt het al een beetje, dit zorgt ervoor dat evt. drukverschillen tussen de 2 turbo's uitgebalanceerd word.
DSC_0021.jpg

daar hoort dus wel een nieuwe dyno grafiek bij natuurlijk!:D
Jim-R33-GTR-493-PS.jpg

Nieuwe Okada Coils:
DSC_0659-kopie.jpg

Blijft een lekker kontje zo:D
DSC_0038.jpg

Uiteraard ook bij de nodige evenementen geweest. oa Fast car Festival zandvoort, Automaxx summer edition walibi, japanse import meeting de meern. en er zit nog een toertocht in de pijplijn met de skylineclub!

ow and last but not least....who needs fireworks?:D
ding gooit gewoon nitraten uit zn uitlaat:p
http://www.youtube.com/watch?v=cmFwgdTaJbw

Geloof mij nou, de manier waarop je in je stoel word gedrukt werkt zwaar verslavend:D

heb al plannen voor deze winter, oa grotere injectoren, fuelrail, brandstofleidingen, evt grotere intercooler en radiator.

grotere brandstofpomp en drukregelaar liggen al klaar:D

ken de turbodruk ook omhoog, 1 bar is voor deze turbo's nog aan de lage kant. er rijden in nederland al enkele gtr's met ruim 600pk op dezelfde turbo's. ik hoop uiteindelijk op ong 550pk uit te komen. (dus nog een ruime 50pk erbij) dat is ook zon beetje het maximum wat je nog veilig uit het standaard blok kunt vissen, mits je alles eromheen goed aanpakt.
wil je nog meer dan word het blok eruit lepelen en opbouwen, maar dat gaat me voorlopig even teveel in de papieren lopen...Toch verslind ze nu al 911's met huid en haar:D

Ik heb ook een GT28RS In mijn auto hangen, 360pk versie. Leuke turbos inderdaad. Mijne draait op 1.5 bar nu, dus heb je een beetje een idee :P

uhmm tja VW R32 320pk chip tuning +cross pipe luchtfilter t.w.v €450 foto's kwijt moet er nog weer is paar schieten maar voor het idee dan snap je ongeveer hoe het er uit ziet
r32-ouverure.jpg

alleen de velgen zijn anders

tik even eip tuning in daar staat een blauwe en daar op die foto staan de velgen die ik ook heb

Dit is de auto waar ik zelf volgend jaar hopelijk ook in rondrijd, hij is wel van mijn vader, en de foto is van internet maar de auto is identiek incl. de spoiler :)

%24(KGrHqR,!gwE8rwc28hcBPO4BgzrfQ~~_12.JPG

Back
Bovenaan