Wat is jouw vervoer?

Ik heb 2 tomos brommers waarvan 1 mijn dagelijkse ragbrommer en 1 die ik net een paar weken af heb.

Daarnaast heb ik sinds April een Volkswagen Lupo 1.4. Lekker zuinig en rijdt heerlijk.

@GTRulez Olde ricer! :) Nee leuk ding man. Ben zelf ook bezig met een RB voor in mijn Nissan. Moet een bullet proof build worden. Heb zoals je aantal paginas terug kan zien nu ook een aardige build, ook tegen de 400 pk maar dan op de achterwielen. Ik wil naar een RB! Dat gaat wel lekker spaaien in mijn lichte hok :D

Ik heb 2 tomos brommers waarvan 1 mijn dagelijkse ragbrommer en 1 die ik net een paar weken af heb.

Daarnaast heb ik sinds April een Volkswagen Lupo 1.4. Lekker zuinig en rijdt heerlijk.

echt een mooie brommer.
ik zoek nog iets voor de winter die scooters hebben last van de pekel.
komt hij te koop pm me dan even.
mits niet te ver komen we hem ophalen.
mvg

Haha reken er maar niet op, Lev He werkt in de Tomos fabriek en is een echte liefhebber van zulke brommers. En begrijpelijk, heb er zelf ook nog 1 staan.

kom ik lekker aan gecrost op me kreidler mustang (1981) heb nu ook een nieuw puchje gebouwt in de vakantie :)

986692.jpg

Die lupotjes zijn goed zeg! Belasting vrij + verbruikt echt super weinig!

Ik vraag me alleen af tot wanneer die belastingvrije regeling loopt. Aangezien de huidige in 2012 afloopt?

Mooi auto GTRulez , zoon auto wil ik ooit ook nog wel eens.

Babiloot ook mooie auto american classics blijven ook altijd mooi :D

Zelf heb ik ondanks dat ik 24 ben geen auto (niet nodig dus waarvoor zou ik).
wel heb ik een hippe transport fiets:blink:
urban_zwartmat.jpg

Back
Bovenaan