Wat is jouw vervoer?

Ik vind je voorkantje erg dik!
Maar die achterkant, absoluut niet mijn smaak zo'n reuze bumper!
Maar verder strak wagentje hoor!

weerzelhem, heerlijke corsa!
Stoters zwart mee laten spuiten, GSI bumpertjes erop, verlagen en leuke velgjes eronder!

nabfhaadj.jpg

3760_24-7-20091229IMAG0102.jpg

MOAP MOAP.... gaat op teller 70-75, en op roller van politie 57 xD helaas als ik erop zit gaat die wat harder

En tsja, de fiets van mn moeder gebruik ik ook bijna dagelijks

http://herdervriend.deviantart.com/gallery/3690815

Ik kan alleen wat fotokes delen waarvan ik fotokes heb gemaakt.

2 keer al op de Autorai geweest namelijk:P Zie je echt behoorlijk wat.

En soms, ineens uit t niks, staat een Ferrari F430 voor je huis.

Auto nummer 2 is een Caterham Super 7, super vette racewagen waar ik zelf ook in gereden heb (alleen dan met een GSX motor erin).

Deze auto is trouwens een Benelux Racing League (BRL) Light versie met een Ford onderstel en carbon body.

Dit is een Tesla Roadster.

Dit is een Ultima Can Am.

Dit is geen Donkervoort maar een Plymouth Prowler.

Laatst bewerkt:
Auto nummer 2 is een Caterham Super 7, super vette racewagen waar ik zelf ook in gereden heb (alleen dan met een GSX motor erin).

Deze auto is trouwens een Benelux Racing League (BRL) Light versie met een Ford onderstel en carbon body.

Bedankt:) FF de titel gelijk aanpassen:P Wel een prachtige wagen:D

Ik heb twee vervoers middelen.

1. Mijn Daily, de Honda Civic hatch. Lijkt op het eerste gezicht stock, maar hij heeft een engine swap, zit een motor in van een sedan. 105pk voor zo'n klein hokje gaat al lekker, maar ik heb in de planning om er een T3/T4 turbo op te zetten. Ik ben nou eenmaal een boost junkie, als het geen turbo heeft, is het laf is mijn uitspraak altijd :)

2. Mijn tweede auto is de auto waar ik altijd mee bezig ben. Ik zit nu rond de 400pk met het kreng. Realistisch gezien denk ik max 360 pk op de achterwielen ofzo. Het blok wat er in zit is compleet gebouwd, met nieuwe forged onderdelen, en Tomei nokkenassen, custom map in de ECU, 550CC injectors, nieuwe turbo en noem maar op...

1086199037_6_P-bG.jpeg

Raamband is inmiddels weg

1093495228_6_K8Y8.jpeg

Cockpit view :)

690403005_6_5dYA.jpeg

Engine bay

429200941_6_DRhv.jpeg

Wat ik er mee doe, baanen, driften, klappen :) Doen waar het voor gemaakt is.

Heb al een nieuw blok voor mijn Nissan 200SX klaar liggen, en dat is een 6 cylinder blok van een Nissan Skyline. Het plan is om deze uit te boren, en nieuwe pistons er in te zetten, Overmaats, 84MM, GT-R krukas er in van een RB26DETT of eentje van een Brian Crower kit voor een RB26.

Plan is om het blok 1000PK proof te maken, wil niet zeggen dat ik dat ook ga draaien, maar het moet het in iedergeval aan kunnen. Als ik eerst zon 500pk kan draaien ben ik al blij :)

Laatst bewerkt:
@RickB: wat voor honda civic?
Ik heb zelf een ek met vtec-e motor met 114 pk, is best rap hoor. Maar ik wil het onderstel gaan aanpakken, dan kan ik het vermogen veel beter benutten in de bochten.

Sinds 3 jaar een Fiat Stilo Abarth met 170 pk. Fijne auto met alles erop en eraan. Let niet op de "uitlaat", want die is inmiddels al vervangen door een dubbele sportuitlaat ...

stilo1fp1.jpg

stilo2eb2.jpg

Laatst bewerkt:
ex auto nr 1 vw polo g40 1
FotoWWWJ4L3N.jpg

ex auto nr 2 vw golf mk1 1977 automatic:) maar mis m verschrikkelijk nog nooit zon spijt gehad van een verkoop...:cry:
DSCF0936.jpg

inmiddels rij ik alweer wat jaartjes in een bedrijfswagen :p

Ik cruise nu nog rond op mijn fietsje, die wel erg uniek is moet ik zeggen. Zodra ik 18 ben, genoeg geld heb en mijn rijbewijs, koop ik een mercedes 190, of misschien 200. :angel: Geweldige wagens vind ik dat.
Als ik tot die tijd de loterij win koop ik zelfs de 190 evo, als ik de loterij niet win, zal ik mijn normale 190 stukje bij beetje op de evo laten lijken.

Fotootjes van (google):
mercedes 190
mercedes 190 evo
mercedes 200

Een jaar lang probleemloos in mijn japannertje gereden, maar die is gisteren helaas afgevoerd naar de sloop (recycling).
Donderdag kijken naar een Peugeot 206 dieseltje :)
Untitled-1-2.png

Wat is mijn ride? Schoongemaakt! :D En gelijk de eerste officiele kras erop, door één of andere Franse idioot.

267202_240172889338444_100000372039655_811114_1210937_n.jpg

Beetje late reactie @aadjogfanaat maar ik heb een EG civic :) Momenteel geschorst want moet het een en ander fixen. Kwam niet door de APK, je kent het wel, die rubbertjes etc waar dan een scheurtje in zit en dan is het gelijk over. Vervangen ben je wel eventjes mee bezig, gelukkig zijn de onderdelen cheap...

Wel leuk zo'n klein toerenbeukertje inderdaad :) Met onderstel aangepast handeld dat ding echt als een kart, geld ook voor de EK. Zijn leuke wagentjes.

@Ruben laatst viel een kind met een fietsje tegen mijn SX aan. vervelend is dat! Maar goed dat kind doet dat ook niet met opzet natuurlijk... Die franse idioot heeft niks achter gelaten natuurlijk? grrrrr..

Mijn nieuwe ride:

volkswagen-bora-1.6-16v-861945-1.jpg

Er moet wel het aan en ander aan gebeuren qua uiterlijk, maar alles op zijn tijd.

Wel alvast deze besteld:
99-03-VW-JETTA-JDM-BLACK-HEADLIGHTS-LH-JET99JM-DP-123679-LH-JET99JM-DP.jpg

Geen angel/devil-eyes, dat vind ik zo patserig staan :p

Back
Bovenaan